English

حمایت بانک توسعه صادرات ایران از صنعت گردشگری جزیره زیبای کیش

رییس شعبه منطقه آزاد کیش بانک توسعه صادرات گفت: شعبه این بانک در کیش با هدف کمک به بخش تولید و همچنین توسعه صنعت گردشگری و حفظ و توسعه اشتغال پایدار در این منطقه، فعالیت می کند.

حمایت بانک توسعه صادرات ایران از صنعت گردشگری جزیره زیبای کیش

به گزارش خبرگزاری موج ، مصطفی مومنی مقدم در گفت و گو با بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب افزود: این شعبه با ارائه خدمات ریالی و ارزی به عنوان بازویی توانمند در کنار تولیدکنندگان و فعالان صنعت گردشگری حاضر است.

وی درخصوص مهمترین پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس گفت: مساعدت برای زیرساخت صادراتی در بخش حمل و نقل دریایی به مبلغ 12 میلیون یورو، ارائه تسهیلات برای زیرساخت جذب توریسم وساخت هتل به میزان 35 میلیارد ریال و تامین مالی تاسیس پارک آبی به مبلغ 12 میلیون یورو و قریب به 157 میلیارد ریال با اشتغالزایی برای 350 نفر از جمله این موارد است.

رییس شعبه منطقه آزاد کیش بانک توسعه صادرات همچنین درباره ارائه تسهیلات به بخش دارویی و مکملهای غذایی نیز گفت : این بانک بیش از 104 میلیارد ریال نیز تسهیلات به این بخش اختصاص داده است که نتیجه آن پیشگیری از خروج ارز و اشتغال 116 نفر در این پروژه دارویی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه