English

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

صدها دوستدار و فعال محیط زیست در اقدامی خودجوش با مراجعه به صفحه اینستاگرام بانک ملت، از تصمیم این بانک مبنی بر عدم چاپ سررسید نامه حمایت کردند.

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  بانک ملت ، در پی اعلام توقف چاپ سررسید نامه سال ۱۳۹۸ از سوی بانک ملت صدها کاربر حامی محیط زیست در پاسخ به دعوت مجمع فعالان زیست محیطی جهان (EAFWorld) به صفحه اینستاگرام بانک ملت مراجعه کردند و با کامنت، لایک و پیام مستقیم (دایرکت) تصمیم بانک ملت را ستودند.

براساس این گزارش صفحه اینستاگرام مجمع فعالان زیست محیطی جهان که قریب به ۵۱ هزار دنبال کننده (فالوور) دارد با اعلام فراخوانی، از دوستداران محیط زیست خواست با گذاشتن کامنت قلب، از بانک ملت بخاطر توقف چاپ سررسید و حفاظت از جنگل ها تشکر کنند.

صابریان مدیر کل روابط عمومی بانک ملت با اعلام این مطلب، از همه کاربرانی که با درج کامنت، لایک و پیام دایرکت از این اقدام حمایت کردند قدردانی و اظهار امیدواری کرد این تصمیم بانک ملت در حفظ محیط زیست، پرهیز از هزینه های غیرضروری و کاهش مصرف کاغذ موثر واقع شود.

صفحه رسمی بانک ملت در اینستاگرام با نام کاربریbankmellat.officialنیز در واکنش به این اقدام خودجوش و مردمی، از کاربران و دست اندرکاران مجمع فعالان محیط زیست تشکر کرد.

مجمع فعالان زیست محیطی یکی از بزرگ ترین شبکه های زیست محیطی مردم نهاد (NGO) در ایران است که در تمام استان ها و شهرهای کشور اعضای داوطلب فعال دارد.

بانک ملت

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه