English

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران:

اجرای بایگانی الکترونیکی بازده عملیاتی، کیفیت کار و رضایت مشتری را افزایش می دهد

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعبه مطهری مدیریت شعب استان تهران، بر روند انجام بایگانی دیجیتال که به صورت پایلوت در این شعبه در حال اجرا است نظارت کرد.

اجرای بایگانی الکترونیکی بازده عملیاتی، کیفیت کار و رضایت مشتری را افزایش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری ضمن بازدید از روند اجرای این پروژه در شعبه مطهری بیان داشت: شاید به نظر خیلی از کارکنان عدم استفاده از کاغذ در بایگانی اسناد و مدارک مسأله مهمی‌ نباشد، اما این موضوع در سازمان‌های بزرگ که مصرف کاغذ در آنها زیاد است بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا علاوه بر کاهش هزینه های ناشی از مصرف بی رویه کاغذ موجب تسریع در انجام فرآیند و عملیات های اداری نیز می شود.

وی افزود: متاسفانه، در بایگانی سنتی کارمندان ۵ تا ۱۵ درصد وقت خود را صرف خواندن اطلاعات و ۵۰ درصد را صرف بررسی اسناد می کنند؛ در حالی که آرشیو الکترونیکی اسناد یک راه حل مدیریتی خاص و یک ابزار قدرتمند صرفه جویی در وقت است که بازده عملیاتی، کیفیت کار و رضایت مشتری را افزایش می دهد.

دکتر اکبری در جریان این بازدید، وضعیت عملکرد شعبه در حوزه های مختلف جذب منابع، نسبت مصارف به منابع، وصول مطالبات و همچنین روند بازاریابی های انجام شده را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و رهنمودهای لازم برای تحقق اهداف در فرصت باقی مانده از سال را ارائه نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه