English

کارت های بانکی تان را با «بله» مدیریت کنید

با اپلیکیشن بله علاوه بر بهره مندی از بستر یک پیام رسان داخلی، خدمات مالی انجام دهید و کارت های بانکی خود را مدیریت کنید.

کارت های بانکی تان را با «بله» مدیریت کنید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون 19 بانک و موسسه مالی تحت پوشش سرویس بانکی پیام رسان «بله» قرار گرفته‌اند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

بدین ترتیب علاوه بر بانک ملی ایران، امکان انجام خدمات بانکی از مبدا 18 بانک سامان، ایران زمین، انصار، آینده، کشاورزی، شهر، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد، صنعت و معدن و پست بانک در این پیام رسان فراهم شده است.

دارندگان کارت های مهر اقتصاد نیز به علت اینکه هنوز این بانک عضو شبکه‌ شتاب نیست و امکان پرداخت و خرید با عابر کارت آن وجود ندارد، کارت ‌به ‌کارت تنها بین کارت‌های مهر اقتصاد با یکدیگر فعال است.

همچنین با اپلیکیشن بله می توانید بدون دانستن شماره کارت به مخاطبتان پول ارسال یا درخواست پول کنید.

از امکان درخواست پول می‌توان برای ارسال فاکتور، دریافت سهم افراد (دُنگ) ، دریافت شارژ ساختمان، فروش کالا یا جمع‌سپاری مالی و خیریه بهره برد. برای این موضوع نیز در صفحه گفت‌وگو یا کانال، نشان شبکه‌ شتاب از طریق گزینه درخواست پول انتخاب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه