English

تقدیر از بانک دی در چهارمین کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل(ع)

در چهارمین کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل(ع) که به مناسبت ولادت با سعادت قمربنی هاشم(ع) و گرامیداشت روز جانباز برگزار شد، از بانک دی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از بانک دی در چهارمین کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل(ع)

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ در چهارمین کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل(ع) که با حضور امیر سرتیپ پوردستان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارتش ، حجت الاسلام والمسلمین محمد شهامتی،رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران برگزار شد ، از جانبازان سرافراز ارتش در هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، ابتدا امیر سرتیپ پوردستان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تشریح ابعاد شخصیتی قمر بنی هاشم(ع) در حوزه های شجاعت، اخلاق، ایثار و شهادت پرداخت و به فداکاری های بی‌شمار آن حضرت در تاریخ اسلام اشاره کرد.

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ پوردستان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین ارزش آفرین  بانک دی در   خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای لوح سپاس به نماینده بانک دی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از محمدرضا قربانی ، مدیرعامل بانک دی تقدیر کرد.

گفتنی است در این مراسم از احمد حشمی پور مدیرکل حوزه مدیریت بانک دی و نیز فریبرز رفیعی، رئیس اداره وصول و مطالبات بانک دی و جانباز جنگ تحمیلی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه