English

بانک تجارت کلنگ مدرسه در سر پل ذهاب را به زمین زد

مدیرعامل بانک تجارت در اولین روز از دهه مبارک فجر و در مراسم کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در سر پل ذهاب بر تعهد این بانک برای بهبود شرایط زندگی هم میهنان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تاکید کرد.

بانک تجارت کلنگ مدرسه در سر پل ذهاب را به زمین زد

به گزارش  خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت آبادی روز پنج شنبه مصادف با اولین روز از دهه فجر و در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در سر پل ذهاب طی گفتگویی با گرامیداشت این ایام به اقدامات انجام گرفته از سوی این بانک در هفته های نخست بعد از زلزله در شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای اطراف آن اشاره کرد و گفت: کارکنان بانک تجارت علاوه بر ارسال کمک های غیرنقدی خود در قالب دهها دستگاه کامیونت به مناطق زلزله زده، کمک های نقدی خود را نیز در قالب کسر از حقوق یا مرخصی به هم میهنان آسیب دیده از زلزله اهدا نمودند.

وی در ادامه تلاش برای بهبود وضعیت زندگی هم میهنان در مناطق زلزله زده را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی این بانک عنوان کرد و اظهار داشت : بانک تجارت علاوه بر ساخت یک مدرسه ابتدایی 9 کلاسه در سر پل ذهاب، 20 واحد کانکس آموزشی یک و دوکلاسه مجهز به سرویس بهداشتی در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: زمین این مدرسه 9 کلاسه در شهرستان سر پل ذهاب را اداره آموزش و پرورش استان تامین نموده و بانک تجارت با تخصیص 15 میلیارد ریال بودجه و با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان عملیات ساخت آن را بر عهده خواهد داشت. مصمم هستیم تا این مدرسه پیش از مهر ماه سال 97 به مرحله بهره برداری برسد. ضمن آنکه متعهد به ساخت 50 واحد مسکونی برای خانواده های محروم روستایی استان کرمانشاه با همکاری بنیاد مسکن این استان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی