English

همزمان با سالگرد تاسیس بیمه دانا و روز بیمه

شعبه پانزده خرداد بیمه دانا در حدفاصل قرچک-ورامین افتتاح شد

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا، صنعت بیمه را تضمین کننده امنیت و آرامش مردم دانست و خواستار بهره مندی هموطنان از پوشش های مختلف بیمه ای شد.

شعبه پانزده خرداد بیمه دانا در حدفاصل قرچک-ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، بیژن صادق در مراسم گشایش شعبه جدید این شرکت اظهار داشت: صنعت بیمه توانایی و ظرفیت های بسیار مناسبی برای پوشش وقایع و حوادث غیرمترقبه دارد.

در این مراسم که روز 14 آذر ماه جاری با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و مقامات و مسوولان محلی ورامین در محل شعبه 15 خرداد این شرکت برگزار شد، دکتر صادق اظهار داشت: بیمه دانا به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه خصوصی در کشور در طول سال های گذشته توانسته برند بسیار مناسب و خوشنامی را در کشور ایجاد کند، از بیمه درمان تکمیلی گرفته تا سایر رشته های متنوع بیمه ای که امیدواریم با گشایش شعبه جدید 15 خرداد (قرچک-ورامین) از این پس شاهد ارتقای سطح خدمات و تسهیلات بیمه ای به مردم و امنیت و آرامش هموطنان این منطقه باشیم.

وی ظرفیت ها و توانایی های اقتصادی بالقوه و بالفعل منطقه را یادآور شد و با اشاره به وقایع رخ داده در تاریخ 15 خرداد سال 1342 که منجر به شهادت تنی چند از مردم ولایتمدار این منطقه شد، ابراز امیدواری کرد: امنیت و آرامش شهروندان جنوب شرق تهران از این پس با ارائه خدمات مناسب بیمه ای و پوشش های مختلف آن به بهترین شکل ممکن تامین شود.

صادق، شرایط اقلیمی و جغرافیایی ایران را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر عوامل تهدید کننده، خواستار مدیریت این رویدادها با استفاده از ابزار بیمه شد و افزود: با توجه به وقایع تلخ رخ داده اخیر کشور به ویژه غرب ایران، امیدواریم صنعت بیمه بتواند با استفاده از توانایی و ظرفیت های خود ضمن ارائه پوشش های مختلف بیمه ای، مرهمی بر آلام هموطنان زیان دیده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی