English

اطلاعیه بانک ملت در خصوص بازنشر نامه مجعول منتسب به گروه مالی ملت توسط رسانه های معاند

به دنبال انتشار مجدد نامه ای جعلی و منتسب به گروه مالی ملت در خصوص تعدادی از بانک ها و موسسات اعتباری کشور، روابط عمومی بانک ملت اطلاعیه ای منتشر کرد.

اطلاعیه بانک ملت در خصوص بازنشر نامه مجعول منتسب به گروه مالی ملت توسط رسانه های معاند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با توجه به بازنشر نامه ای جعلی و منتسب به گروه مالی ملت، به منظور تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به اطلاع عموم می رساند:

نامه مجعول مذکور پیش از این، در اواخر خرداد ماه سال جاری و با هدف تخریب اعتماد عمومی نسبت به نظام بانکی کشور توسط تعداد معدودی از رسانه های نامعتبر و فضای مجازی منتشر شده بود که در همان زمان، جعلی بودن نامه و تصویر منتشره در فضای مجازی از سوی گروه مالی ملت و مدیران ارشد بانک ملت به صورت رسمی اعلام شد. همان گونه که پیش از این نیز تاکید شد، مراوده این بانک و شرکت های تابعه گروه مالی ملت با بانک ها و موسسات مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از جمله بانک ها و موسسات نامبرده شده در نامه جعلی مذکور، مانند گذشته استمرار دارد و هیچ گونه تغییر رویه ای در این زمینه اعمال نشده است.

مزید اطلاع هموطنان عزیز، در سایه تدابیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی ج.ا.ا، شبکه بانکی کشور علیرغم هجمه های وارده و بعضا ناجوانمردانه، در حال حاضر در وضعیتی با ثبات و در مسیر خدمت رسانی به کشور می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه