English

آمادگی صنعت بیمه برای پرداخت خسارت زیان دیدگان حادثه داراب

خانواده های زیان دیدگان حادثه اتوبوس دانش آموزان داراب، به علت تاملات روحی هنوز برای تشکیل پرونده بیمه ای اقدام نکرده اند ولی صنعت بیمه کشور آماده است تا به صورت علی الحساب بخشی از خسارت را به آنان پرداخت کند.

آمادگی صنعت بیمه برای پرداخت خسارت زیان دیدگان حادثه داراب

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در همین راستا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه دانا به هرمزگان سفر کرده و ضمن عیادت از مصدومان در بیمارستان و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، آمادگی خود را برای پرداخت دیه به خانواده جان باختگان و مصدومان اعلام کردند.
بر اساس همین گزارش حادثه روز ۱۰ شهریور ماه در ساعت ۰۳:۵۳ صبح در محور حاجی­آباد به داراب برای اتوبوس مسافربری از نوع ولوو B۷ با تعداد ۴۲ نفر سرنشین و دو راننده (جمعاً ۴۴ نفر) اتفاق افتاد که در تحلیل علل تصادف، انحراف اتوبوس ناشی از خواب آلودگی و عدم توجه به جلو راننده عامل اصلی شناخته شده است.همچنین عدم بستن کمربند از سوی سرنشینان اتوبوس نیز عامل تشدید خطر برای فوت شدگان و مصدومان اعلام شد.
در حادثه مذکور ۹ نفر شامل ۷ دانش آموز و کمک راننده و مربی فوت کردند و ۳۴ نفر مجروح شدند که از این تعداد ۶ نفر هنوز بستری هستند.
باتوجه به اینکه حادثه مذکور در ماه حرام اتفاق افتاده است، دیه جانباختگان به میزان ۲۸۰ میلیون تومان وخسارت  مصدومان نیز پس از تایید پزشکی قانونی  پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه