English

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

بانک سپه، بانک بی حاشیه و مورد اعتماد آحاد مردم است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از اقدامات بانک سپه در کمک به رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: بانک سپه، بانک بی حاشیه و مورد اعتماد آحاد مردم است.

بانک سپه، بانک بی حاشیه و مورد اعتماد آحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک سپه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با مدیر عامل و جمعی از مسئولان بانک سپه ضمن اعلام این مطلب، افزود: بانک ها در رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی سهم زیادی داشته اند و باید کلیه بانک ها در این زمینه وارد میدان شوند.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: معظم له برای تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی الزاماتی را مورد توجه قرار دادند که یکی از آن ها نقش آفرینی بانک ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به ضرورت اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی تأکید کرد و افزود: در این راستا باید واگذاری اقتصاد به مردم به صورت جدی دنبال شده و از دولتی شدن اقتصاد جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بر اساس تأکید رهبرمعظم انقلاب باید تولید ملی همراه با بالا بردن کیفیت محصولات افزایش یافته و فرهنگ مصرف تولید داخلی ترویج شود.

امام جمعه تبریز ضمن تأکید بر ضرورت جلوگیری از اسراف در کلیه زمینه ها، خاطر نشان کرد: ادارات و نهاد ها باید در جلوگیری از اسراف پیشگام باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان این دیدار خاطر نشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم ارث صد سال مانده از قبل، یعنی تکیه اقتصاد بر نفت را از بین برده و طوری عمل کنیم تا اقتصاد کشور کلاً بر فروش نفت خام متکی نباشد.

امام جمعه تبریز ضمن تاکید بر نقش بانک ها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: بانک ها از طریق سرمایه گذاری مستقیم و اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در بخش های مختلف می توانند به ملموس شدن بیشتر نتایج اجرای اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم کمک کنند.

* چقازردی: برای کمک به تولید و اشتغال آماده ایم

مدیرعامل بانک سپه هم در این دیدار ضمن اشاره به عملکرد این بانک در حوزه های مختلف گفت: بانک سپه طی نزدیک یک قرن حضور خود در عرصه های اقتصادی کشور در مقاطع گوناگون به ویژه بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل به مجاهدت و خدمات رسانی مشغول بوده و در این عرصه شهدا، جانبازان و ایثارگران زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

محمدکاظم چقازردی افزود: محیط و بافت بانک سپه، ارزشی و بسیجی است و 25 درصد از 18 هزار نیروی انسانی این بانک را خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان تشکیل می دهند.

رئیس هیات مدیره بانک سپه به تحریم این بانک توسط سازمان ملل در سال 85 اشاره کرد و افزود: نخستین بانک ایرانی در طول هشت سال تحریم با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص خود سرپا مانده و بعد از دو سال رفع تحریم با تجهیز شعب خارجی و انجام اقدامات مهم و موثر در ساختار خود توانسته است به جایگاه گذشته خود بازگردد.

وی با اشاره به همراهی و همگامی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت و اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: این بانک در زمینه های مختلف از جمله کمک به رونق تولید و اشتغال، گره گشایی از مشکلات مردم و اعطای تسهیلات ازدواج، کارنامه درخشانی داشته است.

چقازردی ضمن تشریح هدف مسئولان بانک سپه از سفر به استان آذربایجان شرقی، خاطر نشان کرد: این بانک به واسطه داشتن شرایط مطلوب منابع و نقدینگی، آماده است در جهت کمک به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و کمک به واحدهای تولیدی گام های مهمی بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی