English

لوازم خانگی دوو: کیفیت، تنوع و خدمات پس از فروش

دوو برندی شناخته شده از کشور کره جنوبی است که در زمینه تولید لوازم خانگی سابقه‌ای طولانی دارد. این برند در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد و در طول این سال‌ها با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است.

لوازم خانگی دوو: کیفیت، تنوع و خدمات پس از فروش
به گزارش خبرگزاری موج

، دوو برندی شناخته شده از کشور کره جنوبی است که در زمینه تولید لوازم خانگی سابقه‌ای طولانی دارد. این برند در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد و در طول این سال‌ها با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است.

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟

محصولات دوو در حال حاضر در اصفهان و در کارخانجات گروه صنعتی انتخاب تولید می شود، و توسط شرکت انتخاب سرویس ضمانت و خدمات پس از فروش می شود این شرکت در سراسر کشور دارای نمایندگی هایی می باشد و خدمات منحصر به فردی همچون 30 روز مهلت تست و عودت بی قید و شرط و 90 روز ضمانت تعویض در صورت بروز خرابی را به مشتریان ارائه می دهد.

لوازم خانگی دوو

 

تنوع محصولات لوازم خانگی دوو

دوو طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی را به بازار عرضه می‌کند، از جمله:

 

یخچال و فریزر دوو

برند دوو انواع مختلف یخچال و فریر در کلاس ها و اندازه های متناسب با نیاز مصرف کننده تولید کرده است مانند یخچال فریزر ساید بای ساید، دوقلو، فریزر بالا و فریزر پایین که بهترین مدل که بزرگترین و بالاترین سری یخچال و فریزر های دوو است مدل DS-3640 می باشد که با اندازه 34 فوت و امکانات لوکس مانند بار خانگی بزرگ ، یخساز فوق نازک و موتور دیجیتال اینورتر با ضمانت تعویض 124 ماه کمپرسور، از بهترین یخچال و فریزر های ساید موجود در بازار ایران است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و محصولات دیگر می توانید به صفحه ساید بای ساید دوو مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی دوو

 

ماشین لباسشویی دوو

دوو در محصولات خود از مدل ها و سری های متعدد با کارایی ها و طراحی های متناسب با مصرف خانواده استفاده کرده است که بهترین سری و بالاترین مدل لباسشویی دوو سری سنیور با ظرفیت 9 کیلوگرمی است. این دستگاه با کد مدل DWK-991 دارای امکانات کاملی از جمله برنامه شستشو همراه با بخار، شستشو سریع 15 دقیقه ای و موتور 1400 دور دایرکت درایو با ضمانت تعویض 130 ماهه است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و محصولات مشابه دیگر نیز میتوانید به صفحه لباسشویی دوو مراجعه کنید.

تلویزیون دوو

همچنین دوو برای انواع نیاز ها و مصارف، تلویزیون در اندازه ها و مدل های مختلف تولید می کند که از اندازه 32 اینچ تا 75 اینچ را شامل می شود. تلویزیون های اسمارت دوو از نوع هوشمند بر بستر اندروید هستند که با رابط کاربری اختصاصی دان ، ویژه این شرکت از امکانات بی نظیری برخوردار است. این رابط کاربری علاوه بر امکان اجرای دستورات صوتی فارسی دارای برنامه های اختصاصی مانند دان پلی برای تماشای رایگان فیلم ها و سریال های روز دنیا و همچنین شبکه موسیقی ایرانی اختصاصی این برنامه است.

ماشین ظرفشویی دوو

دوو در هر کلاس قیمتی و امکانات برای مصرف کننده ماشین ظرفشویی نیز دارد. ظرفشویی های دوو شامل مدل های 12 نفره و 14 نفره می شوند که در تمامی مدل های از کیفیت شستشو و خشک کن برخوردار هستند و ظرفیت متنوع این دستگاه ها در تمام مدل ها نیازهای خانواده ایرانی را به صورت کامل رفع می کند.

جاروبرقی دوو

جارو برقی های دوو در دو مدل و چند رنگ متناسب با سلیقه شما طراحی شده است که در هر دو مدل از یک موتور 2200 وات و بسیار کم صدا استفاده شده است. این دستگاه با توان مکش بالا، چرخ های بزرگ برای عبور راحت تر از پستی و بلندی ها و درجه بندی قدرت مکش، دارای عملکرد عالی در سطوح مختلف است. جارو برقی های دوو در دو مدل LH22 و S22 تولید می شوند که در مدل LH  امکان کنترل دستگاه از روی دسته وجود دارد و علاوه بر آن پارویی توربو اضافی همراه دستگاه است.

 

قیمت لوازم خانگی دوو

قیمت لوازم خانگی دوو

قیمت لوازم خانگی دوو به مدل، ظرفیت و امکانات آن بستگی دارد. به طور کلی، قیمت این محصولات در مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی پایین‌تر است، اما از برندهای ایرانی معمولی گران‌تر هستند. اما باید توجه کنید که دوو بهترین برند مونتاژ ایران است که از نظر کیفیت با محصولات ساخت کره رقابت می کند.

کیفیت لوازم خانگی دوو

لوازم خانگی دوو به کیفیت و دوام بالا معروف هستند. این محصولات از قطعات مرغوب و باکیفیت ساخته شده‌اند که تحت لیسانس دوو کره وارد می شوند و از نظر طراحی نیز بسیار مدرن هستند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو

دوو در ایران از خدمات پس از فروش گسترده‌ای و سراسری برخوردار است. در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصولات دوو خانه خود، می‌توانید به راحتی از طریق تماس با شماره 1699 خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر ایران خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

بهترین لوازم خانگی دوو

انتخاب بهترین لوازم خانگی دوو به نیازها و سلیقه شما بستگی دارد. با این حال، برخی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات دوو عبارتند از:

  • یخچال فریزر ساید بای ساید مدل DS-3320SS
  • ماشین لباسشویی مدل DWK-PR880S
  • ماشین ظرفشویی مدل DDW-30T1252
  • اجاق گاز مدل DGC5-2101N

نظرات راجع به لوازم خانگی دوو

در مجموع، نظرات راجع به لوازم خانگی دوو بسیار مثبت است. اکثر مصرف کنندگان از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش این محصولات رضایت دارند.

نکاتی برای خرید لوازم خانگی دوو

  • قبل از خرید، تحقیقات لازم را انجام دهید و مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.
  • توجه کنید حتما از نمایندگی دوو محصولات را خریداری فرمایید.
  • به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه کنید. دوو برای محصولات خود گارانسی دارد که شما تا 30 روز میتوانید بی قید و شرط کالای خود را عودت داده یا تعویض کنید.
  • نظرات سایر مصرف کنندگان را بخوانید، مرجع برای این کار میتواند سایت هایی مانند دیجی کالا یا خانه تک باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه