English

مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان + فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی امروز با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان + فیلم
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مردم شهید پرور اصفهان باحضور در میدان بزرگمهر کاروان حامل پیکر این شهید سرافراز و رشید وطن را از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان، قطعه ای از بهشت همراهی کردند.

سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

 او از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسوولیت فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود. وی همچنین در سال‌های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود. رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را ازطریق هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵» هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

گفتنی است؛ دراین مراسم سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه