English

خرید گیفت کارت اپل از گیفکارت

گیفت کارت اپل، نوعی کارت اعتباری بین‌المللی است که جهت خرید از برنامه های اپل، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید گیفت کارت اپل از گیفکارت
به گزارش خبرگزاری موج

، گیفت کارت اپل، نوعی کارت اعتباری بین‌المللی است که جهت خرید از برنامه های اپل، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بایستی بدانید که گوشی‌های همراه آیفون و رایانه‌های مک بوک محصول شرکت اپل، از سیستم عامل انحصاری و متفاوتی بهره می‌برند؛ به‌همین دلیل امکان نصب نرم‌افزارهای اندروید و ویندوز، روی محصولات الکترونیکی اپل وجود ندارد. شرکت apple البته با ایجاد یک فروشگاه اختصاصی، امکان خرید بسیاری از اپلیکیشین‌های خاص را فراهم کرده است.

برای دریافت خدمات از این فروشگاه‌های اختصاصی، شما بایستی به خرید گیفت کارت اپل (در قالب اعتبارهای مختلف) اقدام کنید؛ اما حال این سوال مطرح می‌شود که امکان تهیه این کارت اعتباری از ایران وجود دارد؟

 

گیفت کارت

 

خرید گیفت کارت اپل از ایران

خرید گیفت کارت‌های اپل از ایران، به‌صورت مستقیم برای کاربران فراهم نخواهد بود. البته شرکت‌های ارائه خدمات دلاری در این زمینه، کمک‌های شایان توجهی را به دارندگان محصولات آیفون و مک بوک کرده‌اند؛ به‌طوری‌که از طریق شرکت‌های معتبر انجام خدمات دلاری، می‌توان به خرید گیفت کارت اپل اقدام کرد.

با رجوع به شرکت‌های معتبر، کاربران دیگر دغدغه درگیری مستقیم با چالش‌های واریز دلاری و خطرات مربوط به بلوکه‌شدن حساب‌های متصل به آی‌پی ایران و ... را نخواهند داشت. به‌خاطر داشته باشید که با دریافت کد مربوط به کارت هدیه، به راحتی قادر خواهید بود تا از فروشگاه‌های اپل‌استور یا دیگر پلتفرم‌های این شرکت خرید کنید یا اپل آیدی خود را برای دریافت آیتونز شارژ کنید.

آیتونز چیست؟

آیتونز یک نرم‌افزار ویژه سیستم‌های عامل ios محسوب می‌شود که توسط مهندسین شرکت apple توسعه داده شده است. به‌لطف نرم‌افزار بسیار کاربردی «itunes»، دارندگان محصولات اپل قادر خواهند بود که کالای دیجیتال خود را حرفه‌ای‌تر مدیریت کنند، از یک کتابخانه مدیا بهره ببرند و دارای یک پخش‌کننده چند رسانه‌ای ویژه باشند. گوشی‌های همراه آیفون و آیپدها برای همگام‌سازی خود با دیتاهای موجود، باید از نسخه فعال آیتونز بهره ببرند. فعال‌سازی اشتراک آیتونز به 2 روش امکان‌پذیر است:

  1. هزینه اشتراک را به‌صورت درون سیستمی، به دلار پرداخت کنید که این امکان با‌توجه‌به وضع تحریم‌ها علیه ایران و عدم اتصال سیستم بانکی کشور به بانک‌های جهانی، برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

  2. اقدام به خرید گیفت کارت اپل آیتونز از شرکت‌های معتبر داخلی.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که بسیاری از فایل‌ها و بخش‌های گوشی آیفون، بدون فعال‌سازی اپل آیتونز در حالت قفل قرار دارند.

 

آیتونز

 

تهیه گیفت کارت‌های اپل آیتونز

همواره شرایط خرید انواع گیفت کارت‌های آیتونز با قیمت‌های متنوعی فراهم است. قیمت کارت هدیه اپل آیتونز، بدین معنی است که دقیقا به میزان همان مبلغ می‌توانید از اعتبار درون سیستمی بهره‌مند شوید؛ به‌عنوان مثال با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز به مبلغ 10 دلار، می‌توانید به اندازه 10 دلار به خرید از برنامه های اپل اقدام کنید. جالب است بدانید که این کارت‌های اعتباری در مبالغ مختلف 2$، 3$، 5$، 10$، 15$، 20$، 25 دلار و بیشتر، قابلیت تهیه خواهند داشت.

آیا یک کارت فیزیکی در اختیارتان قرار می‌گیرد؟

برخی از فروشگاه‌های حضوری معتبر و تحت قرارداد با شرکت اپل در کشورهای مختلف جهان، بسته به میزان اعتبار درخواستی کاربران، یک کارت هدیه فیزیکی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این مسئله در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر، کاملا برعکس بوده و به‌دلیل دریافت خدمات از شرکت‌های پرداخت دلاری توسط کاربران، هیچ‌گونه کارت فیزیکی در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد؛ بلکه یک کد اعتباری معتبر به مشتریان عزیز تقدیم می‌شود.

این کدها همانند نوعی ارز بین‌المللی عمل می‌کنند و گوشی‌های آیفون، آیپدها و مک بوک‌ها را از کشورهای مختلف جهان به فروشگاه مرکزی اپل متصل خواهند کرد. خرید اپلیکیشن icloud نیز با استفاده از این گیفت‌کارت‌ها ممکن است. آی‌کلاد یک نرم‌افزار جالب‌توجه است که ضمن حفظ امنیت اطلاعات و مدیاها (عکس، فیلم و...)، شرایط را برای اشتراک‌گذاری انواع فیلم و عکس با کاربران موردتأیید شما، فراهم می‌کند.

 

اپل آیتونز

شارژ اپل آیدی با کارت هدیه اعتباری

از اپل آیدی به‌عنوان قلب تپنده تمامی فعالیت‌های گوشی‌های آیفون یاد می‌شود؛ زیرا برای انجام بسیاری از فعالیت‌ها و استفاده از خدمات مختلف درون سیستمی گوشی‌های همراه آیفون، بایستی اپل آیدی خود را راه‌اندازی کنید. البته اپل آیدی، به خودی خود فاقد اعتبار اولیه است؛ بنابراین کاربران بایستی به تهیه گیفت کارت اپل اقدام کنند. با خرید apple gift card، حالا امکان شارژ آیدی آیفون خود را خواهید داشت؛ اما ممکن است بپرسید که شارژ کردن اپل آیدی چگونه است؟

برای شارژ اپل آیدی، به‌هیچ عنوان کار سختی را پیش رو ندارید؛ چنان‌که ابتدا وارد اکانت اپل آیدی خود می‌شوید. سپس گزینه Redeem Gift Card or Code را انتخاب می‌کنید. حالا وقت آن است که در کادر نمایش داده شده، کد 16 رقمی کارت هدیه خود را وارد کنید تا apple id به اندازه اعتبار کارت هدیه‌تان، دارای اعتبار درون برنامه‌ای شود و شرایط خرید از برنامه های اپل، برای کاربر فراهم شود.

اهمیت تناسب کشور ثبت‌شده برای اپل آیدی و کارت هدیه

قطعا می‌دانید که برای فعال کردن اکانت اپل آیدی خود و همچنین خرید گیفت کارت اپل آیتونز ، بایستی از نام کشور دیگری به غیر از ایران (و سایر کشورهای تحت تحریم آمریکا) استفاده کنید؛ اما آیا برای شارژ اپل آیدی، مجاز به انتخاب کارت‌های هدیه هر کشوری هستید؟ مسلما پاسخ به این سوال منفی است؛ چراکه شما باید دقیقا مطابق کشور ثبت‌شده برای ساخت اکانت کاربری اپل آیدی، به خرید کارت هدیه اقدام کنید. جهت درک بهتر این موضوع، بهتر است سراغ یک مثال واضح برویم؛ به‌عنوان مثال اگر اپل آیدی خود را نام کشور اسپانیا ساخته‌اید، حتما باید Gift Card اسپانیا را تهیه کنید تا برای ایجاد ارتباط میان کدها و انتقال اعتبار کارت هدیه به اپل آیدی، دچار مشکل نشوید.

 

گیفکارت

 

خرید مطمئن گیفت کارت اپل از گیفکارت

بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی محصولات شرکت اپل، همواره با دغدغه‌های گسترده‌ای برای تهیه انواع گیفت کارت اپل آیتونز از مجموعه‌های معتبر، قابل اعتماد و مجرب، مواجه هستند؛ چراکه گاها برخی از شرکت‌های خدمات‌دهنده دلاری، سودجویی‌های ناجوانمردانه‌ای را در حق مشتریان رقم زده‌اند. البته مجموعه گیفکارت به‌لطف شفافیت کاری و داشتن تجارت فراوان در این زمینه، به‌عنوان یکی از برترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده کارت‌های اعتباری اپل شناخته می‌شود.

بسته به کشور ثبت‌شده در فرآیند فعال‌سازی حساب اپل آیدی خود، می‌توانید انواع کارت‌های اعتباری آمریکا، ترکیه، امارات، انگلستان، فرانسه، اتریش، آلمان، ژاپن، هلند، مکزیک، اسپانیا، سوئیس، استرالیا، سوئد، سنگاپور و ده‌ها کشور دیگر را از مجموعه معتبر گیفکارت (gifkart.com) تهیه کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی و همچنین به‌منظور برطرف‌سازی ابهامات ذهنی خود، امکان تماس با پشتیبانان برجسته این مجموعه را خواهید داشت.

برقراری تماس: 021-284251.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه