English

بهترین شغل برای زنان در کانادا

در این مقاله به بررسی بهترین شغل برای زنان در کانادا می‌پردازیم. فقط کافی است سه دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب و آشنایی با لیست بهترین مشاغل برای زنان در کانادا اختصاص دید.

بهترین شغل برای زنان در کانادا
به گزارش خبرگزاری موج

 ، انتخاب بهترین شغل تاثیر مستقیمی بر جایگاه اجتماعی فرد در آینده خواهد داشت. علاوه‌بر این، میزان رضایت فرد از زندگی ارتباط مستقیمی با شغل وی دارد. این نکته در هنگام مهاجرت و شروع مسیری جدید اهمیت‌ بیشتری پیدا خواهد کرد. میزان درآمد، آینده شغلی و کارآمدی شغل از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب مسیر کاری به شمار می‌روند. در این مقاله به بررسی بهترین شغل برای زنان در کانادا می‌پردازیم. فقط کافی است سه دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب و آشنایی با لیست بهترین مشاغل برای زنان در کانادا اختصاص دید. 

وکالت؛ یکی از بهترین مشاغل زنان در کانادا با میانگین درآمد بالا

وکالت یکی از پردرآمدترین مشاغل برای زنان در کانادا به شمار می‌رود. میانگین حقوق وکیل در کانادا برابر با ۱۱۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ است. این میزان درآمد در ایالت‌های مختلف کانادا متفاوت خواهد بود. البته برای وکیل شدن در کانادا نمی‌توان مستقیم با مدرک وکالت ایرانی اقدام کرد؛ زیرا قوانین حقوقی کانادا با ایران متفاوت است. 

برای کار به‌عنوان وکیل در کانادا باید آزمون ورودی و دوره مخصوصی را بگذرانید؛ ورود به بازار کار کانادا با مدرک وکالت از ایران امکان‌پذیر نخواهد بود. برای این کار می‌توایند با ویزای موقت وارد کانادا شده و برای شرکت در آزمون وکالت درخواست دهید. شرایط دریافت ویزای موقت مانند شرایط درخواست ویزای توریستی کانادا است. 

پزشک؛ بهترین شغل در کانادا برای کار در کلینیک شخصی

پزشکی بهترین شغل برای زنان در کانادا است؛ میانگین درآمد پزشکی با ساعتی نزدیک به ۸۹ دلار در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان یکی از پردرآمدترین شغل‌های کانادا شناخته می‌شود. پزشک امکان اشتغال در بیمارستان‌های دولتی و کلینیک‌های خصوصی را دارد. اگر سرمایه مناسبی برای مهاجرت به کانادا در اختیار دارید، افتتاح مطب شخصی نیز از گزینه‌های پیش رو برای پزشکان به شمار می‌رود.  

برای کار به‌عنوان پزشک در کلینیک‌های خصوصی یا بیمارستان دولتی باید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید. درحالی‌که برای کار در کلینیک شخصی باید از طریق ویزای استارتاپی برای ورود به کانادا اقدام کنید. ازاین‌رو هزینه ویزای کار کانادا با ویزای استارتاپی متفاوت خواهد بود. 

مدیر اجرایی؛ شغلی حیاتی در سازمان‌های کانادا 

مدیر اجرایی در راس بخش‌های مختلف شرکت‌ها فعالیت دارد. مدیر اجرایی وظایف ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف سازمان را باتوجه‌به اهداف اصلی در شرکت را بر عهده می‌گیرد. علاوه‌بر این، مدیران اجرایی باید وظایف مختلف را بین کارمندها تقسیم کنند. میانگین درآمد مدیر اجرایی در کانادا ساعتی ۴۷ دلار در سال ۲۰۲۲ است. 

برای کار به‌عنوان مدیر اجرایی در کانادا باید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید. ویزای کار یا همان work permit بعد از بررسی شرایط متقاضی از سمت کنسولگری کانادا صادر خواهد شد. صدور ویزای کار در برخی مواقع به‌سرعت انجام می‌شود؛ بااین‌حال مدت زمان صدور ویزای ورک پرمیت کانادا ممکن است بنا به دلایلی مثل پیچیدگی پرونده متقاضی یا سیاست‌های مهاجرتی کانادا با تاخیر انجام شود. 

 

شغل

 

مدیر کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی در کانادا بازار کار مناسبی دارد

مدیر سیستم‌های اطلاعاتی شغلی با میانگین درآمد بالا در کشورهای توسعه یافته به شمار می‌رود. یک مدیر سیستم‌های اطلاعاتی وظیفه افزایش امنیت شبکه و ارائه راهکارهایی برای استفاده از فناوری‌های به‌روز را دارد. به‌طورکلی مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی شغلی حساس و با جایگاه اجتماعی مطلوب است؛ میانگین حقوق این موقعیت شغلی در کانادا ۴۷ دلار به ازای هر ساعت در سال ۲۰۲۳ است. 

پرستاری؛ یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا برای زنان

مشاغل مربوط به کادر درمان از محبوب‌ترین موقعیت‌های شغلی برای زنان به شمار می‌روند. میزان جذب خانم‌ها برای این مشاغل همراستا با تقاضای بالای زنان است؛ بنابراین اگر به‌دنبال حرفه‌ای با درآمد مناسب در کانادا هستید، پرستاری گزینه خوبی به شمار می‌رود. میانگین درآمد پرستاری در کانادا ۳۶.۸۷ دلار در ساعت است. این میزان حقوق برای سال ۲۰۲۳ است و بدیهی است که میانگین حقوق پرستار در ایالت‌های مختلف کانادا، متفاوت خواهد بود.

مدیر منابع انسانی؛ بهترین شغل برای زنان در کانادا

کارمند یا مدیر واحد منابع انسانی بر امور مختلف کارکنان نظارت دارد؛ این امور شامل کلیه فرایندهای مربوط به استخدام نیروی جدید، افزایش رفاه کارمندان و ایجاد محیطی جذاب برای کار می‌شود. مدیر منابع انسانی یکی از بهترین مشاغل برای زنان در کانادا به شمار می‌رود که شامل پرورش نیروهای کارآمد به شمار می‌رود. میانگین حقوق منابع انسانی در کانادا تقریبا ۴۳.۳ دلار در ساعت و در سال ۲۰۲۳ است. ازاین‌رو مدیریت منابع انسانی یکی از پردرآمدترین کارهای مربوط به زنان در کانادا به شمار می‌ورد. 

مدیر بازاریابی؛ شغلی با گستردگی وظایف در کانادا

مدیر بازاریابی بر امور مربوط به زیرمجموعه بخش بازاریابی شرکت نظارت دارد. ایجاد هماهنگی بین امور بخش‌های مختلف کمپین‌های تبلیغاتی بر عهده مدیر بازاریابی شرکت است. تعیین چشم‌انداز برای جایگاه کسب‌وکار در آینده و ارائه استراتژی‌هایی برای رسیدن به اهداف آتی شرکت از وظایف مدیر بازاریابی به شمار می‌رود. 

مدیر بازاریابی یکی از مشاغلی است که موقعیت‌های کاری متعددی را در جوامع مختلف به خود اختصاص می‌دهد. همچنین رونق اقتصادی یک کسب‌وکار و فراتر از آن یک جامعه تا حدی متاثر از فعالیت‌های مدیر بازاریابی هستند. مدیر بازاریابی یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا برای زنان با میانگین حقوق ۳۸ تا ۸۶ دلار در ساعت است. یک مدیر بازاریابی در تقریبا ۷۶۲۵۸ دلار در سال ۲۰۲۲ درآمد دارد. 

معلم؛ یکی از مشاغل موردنیاز کانادا برای زنان

معلمی یکی از شغل‌هایی است که با پیشرفت تکنولوژی نیز از هیچ جامعه‌ای حذف نخواهد شد. همواره افرادی برای انتقال دانش جدید به نسل جوان‌تر در هر کشوری موردنیاز است. معلمی یکی از بهترین شغل‌های زنان در کانادا به شمار می‌رود. میانگین درآمد این موقعیت شغلی با میزان ۵۵ دلار در ساعت در لیست بالاترین درآمد زنان در کانادا قرار دارد. معلمی به‌طورمیانگین ۱۰۷۲۵۰ دلار در سال ۲۰۲۲ درآمد داشته است. 

مهندس نرم‌افزار؛ شغلی پرتقاضا در کشورهای توسعه یافته

به‌طورکلی رشته‌های مهندسی از پردرآمدترین مشاغل موردنیاز در کشورهای توسعه یافته به شمار می‌روند. میان مشاغل مرتبط با مهندسی، بازار کار مهندسی نرم‌افزار جایگاه ویژه‌ای را به جامعه زنان مهاجر در کانادا اختصاص داده است. مهندسان نرم‌افزار مسئول توسعه و ساخت برنامه‌های نرم‌افزاری برای شرکت‌ها هستند. این حرفه برای افراد علاقه‌مند به فناوری یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌رود. مهندس نرم‌افزار ساعتی ۵۰ دلار در سال ۲۰۲۳ در کانادا درآمد دارد.

 

مشاورین موسسه مهاجرتی ویزاموندیال؛ بهترین راهنما برای اخذ سریع ویزای کاری 

در این مقاله به بررسی بهترین شغل برای زنان در کانادا پرداختیم. وکالت، پزشکی، پرستاری، مهندسی نرم‌افزار، تحلیلگر داده، آموزش، مدیر بازاریابی، مدیر منابع انسانی و مدیر اجرایی از مشاغل مورد نیاز کانادا برای زنان به شمار می‌روند. هر یک از این مشاغل درآمد مطلوبی برای زندگی راحت دارند؛ متوسط درآمد هر یک از این مشاغل در ایالت‌های مختلف کانادا متفاوت است. همچنین تعداد موقعیت‌های شغلی براساس صنعتی بودن شهر و نوع تجارت قالب در ایالت، تغییر می‌کند. 

برای انتخاب بهترین مقصد مهاجرتی با افراد متخصص تماس بگیرید. همچنین تماس با افراد ماهر مثل موسسه‌های مهاجرتی امکان آگاهی از موقعیت‌های شغلی و نیازهای جامعه یک شهر را شفاف خواهد کرد. برای استفاده از تجربه افراد متخصص در زمینه مهاجرت با موسسه ویزاموندیال تماس بگیرید. این موسسه سال‌ها فعالیت در زمینه اخذ انواع ویزای مهاجرتی و کاری به کانادا را داشته است. فقط کافی است آدرس visamondial.com را در موتورهای جست‌وجو وارد کنید تا راه برقراری ارتباط با مشاورین این موسسه را بدانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه