English

بیشترین خریداران ملک در دبی از کدام کشورها هستند و چرا؟!

هندی‌ها، بریتانیایی‌ها و پاکستانی‌ها از بیشترین خریداران ملک در دبی هستند؛ اما بسیاری از مهاجران کشور‌های دیگر هم به سرمایه‌گذاری در ملک دبی علاقه دارند. چرا؟ در این نوشته بخوانید.

بیشترین خریداران ملک در دبی از کدام کشورها هستند و چرا؟!

به گزارش خبرگزاری موج، دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهر‌های خاورمیانه است و در سال‌های اخیر شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشور‌ها وملیت‌های مختلف به این کشور هستیم؛ اما بیشترین خریداران ملک در دبی از کدام کشور‌ها هستند و چرا؟ در این نوشته سری به بازار ملک و مستغلات امارات و دبی خواهیم زد و بررسی می‌کنیم چرا سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی تا به این حد محبوب است. اگر دوست دارید با بیشترین خریداران ملک در دبی آشنا شوید، همراه ما باشید.

دبی

 

هندی‌ها: بیشترین خریداران ملک در دبی

شاید برایتان جالب باشد که هندی‌ها بزرگ‌ترین و بیشترین خریداران ملک در دبی هستند؛ دلایل استقبال هندی‌ها از خرید ملک در دبی این موارد هستند:

  1. اقتصاد هند رو به رشد است و همین امر باعث افزایش درآمد مردم این کشور شده است. هندی‌های علاقه‌ دارند سرمایه‌گذاری‌های خارجی را امتحان کنند و کشوری امن را برای سودآوری سرمایه‌شان انتخاب نمایند.

  2. تعداد مهاجران هندی به امارات بسیار زیاد است؛ دلیل این امر را می‌توان نزدیکی فرهنگی بین دو کشور هند و امارات دانست.

  3. مالیات‌ بر ملک در دبی کم است و هزینه‌های جانبی خرید خانه یا زمین در دبی نیز برای مهاجران به صرفه و پایین است.

به‌طور کلی از نظر تاریخی بازار ملک دبی پتانسیل‌های بالایی را در بازده سرمایه‌گذاری از خود نشان داده است و به همین خاطر بیشترین خریداران ملک در دبی مهاجران هستند.

حضور پررنگ خریداران بریتانیایی در بازار ملک دبی

اهالی کشور انگلستان بخش بزرگی از بیشترین خریداران ملک در دبی را تشکیل می‌دهند. از لحاظ تاریخی دبی زمانی مستعمره بریتانیا بوده است و هم‌چنان نیز ارتباط‌های فرهنگی و تجاری قوی بین این دو کشور برقرار است. هم‌چنین انگلیسی‌ها نیز از مزایای مالیات کم و سود زیاد در سرمایه‌گذاری ملک در دبی استفاده می‌کنند و بیشتر از خانه‌هایشان در کشور دبی برای گذراندن تعطیلات و دوران بازنشستگی خود بهره می‌برند.

 

بریتانیایی

 

پاکستانی‌ها به عنوان سرمایه‌گذاران ملکی در دبی

در سال‌های اخیر حضور مهاجران پاکستانی در بازار سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی پررنگ‌تر شده است. از سویی اقتصاد پاکستان رشد کرده و طبقه متوسط آن نیز می‌توانند به سمت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ مثل ملک بروند. هم‌چنین پاکستان و امارات از لحاظ جغرافیایی به یک‌دیگر نزدیک هستند و مسافران و مهاجران بین این دو کشور به راحتی رفت‌و‌آمد می‌کنند.

حضور مردم عربستان سعودی در بازار ملک دبی

مردم عربستان صعودی نیز در سال‌های اخیر بخش مهمی‌ از بیشترین خریداران ملک در دبی را تشکیل داده‌اند. زبان این مردم با اهالی دبی یکی است و نزدیکی‌های فرهنگی زیادی دارند. از سویی ثبات اقتصادی و رفاهی امارات برای عرب‌های دیگر جذاب است و آن‌ها را به سمت خرید ملک در دبی سوق می‌دهد.

دیگر ملیت‌ها در خریداران ملک در دبی

علاوه بر هندی‌ها، پاکستانی‌ها و عرب‌ها، مردم کشور‌های زیر نیز به دنبال خرید ملک در امارات و دبی هستند:

  • چینی‌ها: چین همواره به عنوان یک قدرت اقتصادی در دنیا شناخته می‌شود. بسیاری از سرمایه‌گذاران چینی نیز به دنبال خرید خانه‌ها و املاک لوکس در دبی و بازدهی بالای آن‌ها هستند.

  • روسی‌ها: سرمایه‌گذاران روسی به دنبال استفاده از موقعیت عالی مالیاتی خرید ملک در دبی هستند و به این خاطر به بازار املاک و مستغلات دبی علاقه نشان می‌دهند.

  • نیجریه‌ای‌ها: افراد طبقه متوسط رو به بالای اهل نیجریه نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار ملک امن و پرسود امارات هستند.

  • آمریکایی‌ها: مدارس‌ بین‌المللی با کیفیت دبی، امکانات بهداشتی و کیفیت بالای زندگی پای مهاجران آمریکایی را نیز به این بازار باز کرده است.

البته این ملیت‌هایی که نام بردیم همه کسانی نیستند که به سراغ سرمایه گذاری در ملک دبی رفته‌اند. جالب است بدانید چند سالی‌ است ایرانی‌ها نیز به سمت خرید ملک و خانه در امارات و دبی رفته‌اند و از این بازار پر سود بهره می‌برند.

اگر شما هم به عنوان یک ایرانی به دنبال این فرصت هستید می‌توانید از خدمات سایت دی ایکس بی اف پلن استفاده کنید و از طریق سرمایه‌گذاری در املاک، انواع ویزا در دبی را دریافت کنید.

چرا سرمایه‌گذاری در دبی برای خارجی‌ها جذاب است؟

دلایلی که سرمایه‌گذاران خارجی جذب خرید ملک در دبی می‌شوند، این موارد هستند:

  • ثبات اقتصادی بالا در امارات

  • مالیات‌های کم و هزینه‌های پایین تراکنش‌های خرید خانه در دبی

  • موقعیت استراتژیک امارات و قرار گرفتن بین سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا

  • محیط پویا و رو به رشد برای کسب‌وکار‌ها

  • زیر‌ساخت‌های قوی حمل و نقلی و فرودگاهی

  • پتانسیل‌های بالا و پرسود بازار املاک و مستغلات امارات

  • امنیت بالا در دبی

  • وجود مناطق آزاد فراوان در کشور امارات

  • استفاده از نیرو‌های کار چند ملیتی

  • سیستم حقوقی دقیق و شفاف

  • پشتیبانی دولت از سرمایه‌گذاران

  • وجود خدمات درمانی و آموزشی باکیفیت

  • چشم‌انداز رشد بیشتر در آینده

این عوامل، دبی را به انتخابی جذاب هم برای سرمایه گذاران فردی و هم برای مشاغلی که به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در منطقه هستند، تبدیل می‌کند.

 

امارت

پیامد‌های جذب سرمایه‌ گذاران خارجی برای دولت امارات

شاید فکر کنید که پذیرفتن بیشترین خریداران ملک در دبی از خارجی‌ها، چه کمکی به دولت امارات می‌کند؟ در ادامه پیامد‌های این موضوع را بررسی می‌کنیم:

دور شدن از اقتصاد نفتی

یکی از نگرانی‌های دولت امارات، نفتی شدن اقتصاد این کشور بود. در سال‌های اخیر برنامه‌های مختلفی از سوی این دولت ارائه شده تا اقتصاد چند سویه شده و از صرف درآمد‌های نفتی جدا شود. یکی از این برنامه‌ها جذب سرمایه‌گذاران خارجی در بازار املاک و مستغلات دبی بوده است. این جذب مهاجران سرمایه‌گذار باعث تنوع اقتصادی خوبی در امارات می‌شود.

کمک به رونق گردشگری

حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کنار کمک به اقتصاد، به رشد گردشگری در این کشور هم کمک می‌کند. بسیاری از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند به همراه خانواده‌های خود به امارات سفر کنند تا با فضای این کشور از نزدیک آشنا شده و از تفریحات و امکانات آن بهره ببرند. برخی از این سرمایه‌گذاران نیز ترجیح می‌دهند املاک خود را به دیگر گردشگران اجاره دهند.

ایجاد زیر‌ساخت‌های عمرانی و شغلی

افزایش مهاجران در امارات باعث می‌شود تا دولت به فکر ساخت پروژه‌های زیربنایی و عمرانی با کیفیت بیفتد و از این نظر نیز کشور امارات تقویت شود. از سویی حضور این مهاجران و سرمایه‌گذاران باعث ایجاد شغل و افزایش فرصت‌های شغلی در این کشور خواهد شد.

سخن آخر

در این نوشته با شما بررسی کردیم که بیشترین خریداران ملک در دبی از کدام کشور‌ها هستند و دلایل آن را برایتان شرح‌ دادیم. هم‌چنین گفتیم که جذب سرمایه‌گذاران خارجی چگونه توانسته باعث رشد و پویایی اقتصادی و عمرانی امارات و دبی شود.

اگر شما هم دوست دارید به عنوان سرمایه‌گذار به امارات مهاجرت کنید و با خرید ملک در دبی به سود چندین برابری برسید، به سایت دی ایکس بی آف پلن سر بزنید. در این سایت چندین پروژه سرمایه گذاری در ملک دبی و دیگر کشور‌ها وجود دارد که بسته به شرایط‌تان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای شروع به dxboffplan.com سر بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه