English

رئیس سازمان بسیج:

بسیج دانشجویی پیش‌برنده اهداف انقلاب است/ انقلاب اسلامی عصر جدیدی در تمدن بشری بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: انقلاب اسلامی عصر جدیدی در تمدن بشری بود که امام راحل آن را رقم زدند.

بسیج دانشجویی پیش‌برنده اهداف انقلاب است/ انقلاب اسلامی عصر جدیدی در تمدن بشری بود

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا سلیمانی در آئین بهره برداری از ساختمان ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز اظهار کرد: انقلاب اسلامی عصر جدیدی در تمدن بشری بود که امام راحل آن را رقم زدند.

وی با بیان اینکه تمدن غرب دستاوردی برای بشر و سعادت او نداشته است، تصریح کرد: فرانسیس فوکویاما که پایه‌گذار نظریه پایان تاریخ است، امروز به اشتباه خود اعتراف دارد و می‌گوید تاریخ به پایان نرسیده بلکه تمدن غرب در حال پایان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ملت ایران فراتر از پیش‌بینی‌ها در راه تحقق تمدن بزرگ اسلامی گام برداشته است، بیان کرد: با وجود اینکه هنوز تا دستیابی به آرمان‌های و ایده‌آل‌های اصیل انقلاب اسلامی فاصله داریم اما همچنان انقلاب اسلامی دنیا را به خاطر شکل‌دهی تمدن اسلامی شگفت‌زده کرده است.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی شکل نگرفته بود، دشمنان ایران ما را بعد از فروپاشی شوروی تجزیه می‌کردند، خاطرنشان کرد: نظام استکباری استعماری به دنبال ایران‌های کوچک و ضعیف است و ایران قوی همچون نظام جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابد.

سلیمانی با اشاره به اهمیت نقش بسیج دانشجویی در تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج دانشجویی یکی از تشکل‌های مردم پایه انقلاب اسلامی که با تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفته است و به همین سبب باید بسترسازی مردم‌سالاری اسلامی را در جامعه محقق کند.

وی با اشاره به نقش بسیج در تحقق مردم‌سالاری اسلامی متذکر شد: بسیج دانشجویی پیش‌رونده و پیش‌برنده اهداف انقلاب اسلامی در جامعه است، بنابراین دانشجویان بسیجی به اهمیت نقش خود آگاه باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه