English

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد با ایران هتل آنلاین

اغلب مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند علاقه دارند که در نزدیک‌ترین محل به حرم مطهر اقامت داشته باشند. دسترسی مناسب به حرم امام رضا، باعث می‌شود تا بدون نگرانی و دردسر، در هر زمانی زیارت کنید.

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد با ایران هتل آنلاین

به گزارش خبرگزاری موج،اغلب مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند علاقه دارند که در نزدیک‌ترین محل به حرم مطهر اقامت داشته باشند. دسترسی مناسب به حرم امام رضا، باعث می‌شود تا بدون نگرانی و دردسر، در هر زمانی زیارت کنید. یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت آرامش‌بخش نزدیک حرم، هتل قصرالضیافه مشهد است.

پرسنل هتل قصرالضیافه، به هردو زبان انگلیسی و عربی مسلط هستند. این هتل، جزو محبوب‌ترین هتل‌ها با امکانات رفاهی مدرن است که البته با قیمت مقرون به صرفه به میهمانان خدمات رسانی می‌کند. در این مقاله قصد داریم به نحوه رزرو این هتل با کمک سایت ایران هتل آنلاین بپردازیم.

آشنایی با هتل قصرالضیافه مشهد؛ نزدیک‌ترین هتل به حرم

هتل پنج ستاره قصرالضیافه مشهد یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است. این هتل در سال ۱۳۸۵ با امکانات مدرن و رفاهی برای میهمانان و زائران عزیز ساخته شد. هتل قصرالضیافه دارای ۵۷ اتاق و سوئیت با دکوراسیون زیبا و شیک است که در ۳ طبقه واقع شده‌اند.

این هتل در نزدیکی صحن هدایت قرار دارد و دسترسی آسان به حرم مطهر و بازارهای تاریخی مانند بازار رضا و هفده شهریور را فراهم می‌کند. هتل قصرالضیافه مشهد با پرسنل متخصص و خوش‌برخورد، خدمات عالی و با کیفیت را به شما عرضه می‌کند.

در این هتل، 155 تخت برای مسافران تدارک دیده شده است؛ به همین دلیل، قصرالضیافه را می‌توان یکی از بزرگترین اماکن اقامتی در مشهد دانست. این هتل دارای یک لابی مجلل با ظرفیت 50 نفر و یک رستوران لوکس با ظرفیت 100 نفر است.

خبر خوب اینکه اگر با خودرو شخصی هستید، می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ بزرگ با ظرفیت 30 خودرو در این هتل پارک کنید. خدمات پارکینگ در این هتل، کاملاً رایگان است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های رزرو هتل، این هتل لوکس را در کمترین زمان و بهترین قیمت رزرو نمایید.

موقعیت جغرافیایی

در صفحه مربوط به هتل قصرالضیافه مشهد در سایت ایران هتل آنلاین، مشخصات کامل این هتل از جمله موقعیت جغرافیایی آن آورده شده است. این هتل در محله‌ای قرار دارد که نزدیک به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مشهد است.

از این هتل می‌توانید به راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع)، بازار رضا، گنبد خشتی، کاروانسرای بابا قدرت و سایر مکان‌های دیدنی دسترسی داشته باشید.

همچنین این هتل به شهربازی اکسون پارک، موزه‌های مختلف، آرامگاه نادرشاه افشار، پردیس سینمایی هویزه، پارک ژوراسیک مشهد و بسیاری از پارک‌ها و بوستان‌های زیبا نزدیک است. هتل قصرالضیافه با فاصله کمی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد، پایانه امام رضا و راه آهن مشهد قابل دسترس است:

  • فرودگاه هاشمی نژاد: 9 کیلومتر
  • ایستگاه مترو مفتح: 1.7 کیلومتر
  • حرم: یک دقیقه پیاده رو
  • چهارراه شهدا: 1.6 کیلومتر
  • بازار مرکزی: 1.6 کیلومتر
  • بازار سرشور: 1.7 کیلومتر
  • آرامگاه نادرشاه: 1.9 کیلومتر
  • گنبد خشتی: 2 کیلومتر
  • مقبره پیرپالان دوز: 1 کیلومتر و 450 متر
  • خانه ملک: 2 کیلومتر و 498 متر

امکانات و خدمات

هتل مشهد

از جمله امکانات هتل قصرالضیافه، می‌توان به رستوران شمس الشموس واقع در طبقه همکف اشاره کرد. این رستوران با ظرفیت پذیرایی از 150 نفر، همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 22 شب، آماده خدمت‌رسانی است. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و خارجی در بهترین کیفیت، سرو می‌شود.

همچنین کافی‌شاپ هتل نیز با ظرفیت 25 نفر در طبقه همکف، به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. این هتل، دارای فروشگاه و غرفه برای خرید سوغاتی، سالن کنفرانس، ترانسفر استقبال رایگان و ... است.

در هرکدام از اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد، امکاناتی مانند یخچال، دراور، میز تحریر، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، کمد لباس، روم سرویس، پاورسوئیچ، تلفن، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.

سایر خدمات هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماساژ
  • آسانسور
  • خدمات بیدارباش
  • خدمات برای معلولین
  • دستگاه واکس کفش
  • خدمات خانه‌داری
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات

 

نظرات کاربران ایران هتل آنلاین درباره این هتل

 

هتل

یکی از بخش‌های جذاب در سایت ایران هتل آنلاین، بخش نظرات کاربران است که به شما کمک می‌کند، اطلاعات کامل‌تری درباره هتل‌ها داشته باشید. این نظرات، مانند یک مشاوره حرفه‌ای، دیدگاه منصفانه‌ای از امکانات و خدمات هتل‌ها به شما ارائه می‌کند. در زیر، برخی از نظرات کاربران و مسافران قبلی را درباره هتل قصرالضیافه مشهد مشاهده می‌کنید:

  • برخورد دوستانه پرسنل هتل غذا هم خیلی خوب بود صبحانه‌ها هم متنوع بود
  • در مقایسه با خدماتی که می‌دادند بسیار گران بود، تنها مزیتی که داشت نزدیکی به حرم بود، شام و ناهار به صورت سلف سرویس بود و با قیمت بسیار بالا بود که ما شام و ناهار به صورت بوفه را نمی‌خواستیم و باید از بیرون غذا تهیه می‌کردیم.
  • همه چیز هتل از نظر من بسیار خوب است فقط کیفیت غذا نسبت به قبل خیلی افت کرده و اینکه خب قیمت بالایی هم دارد، اما به توصیه میکنم کسانی که امکانش رو دارند، یکبار پدر و مادرشون رو در این هتل مهمان امام رضا کنند.
  • قرار گرفتن در حرم امام رضا ع که عالی بود- بسیار تمیز بود-  ظاهر و امکانات اتاق‌ها عالی نبود ولی خوب شاید هم خیلی خوب بود.  برخورد پرسنل خیلی خوب بود. کیفیت غذاهای رستوران و صبحانه متوسط بود.
  • امکانات مناسب است. فقط سرویس ایاب وذهاب با توجه به نوع ماشین‌های موجود کمی گران است

جاهای دیدنی نزدیک هتل قصرالضیافه

در این بخش قصد داریم به جاهای دیدنی نزدیک به هتل قصرالضیافه مشهد بپردازیم. از جمله دو مکان تاریخی در نزدیکی این هتل می‌توان به خانه ملک و آرامگاه نادرشاه اشاره کرد.

خانه ملک

خانه تاریخی ملک که از دوران قاجار باقی مانده، یکی از خانه‌های تاریخی مشهد و متعلق به فردی به نام حاج حسین ملک بوده است. در این خانه که دارای ۲ طبقه و ۶۰۰ متر زیربنا و ۱۶۵۹ متر زمین است، علاوه بر الگوهای سنتی ایرانی، عناصری از معماری اروپایی نیز به چشم می‌خورد.

امروزه فقط بخش بیرونی این خانه باقی مانده و قسمت داخلی آن به طور کامل ویران شده است. نمای خارجی خانه با پنجره‌های چوبی و آجرکاری‌های دقیق و ظرافت بار، توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. در داخل محوطه خانه، یک حوض آب بزرگ و فضاهای سبز در اطراف آن قرار دارند. این خانه زیبا در خیابان امام خمینی مشهد واقع شده است.

آرامگاه نادرشاه

یکی دیگر از زیباترین اماکن دیدنی مشهد نزدیک به هتل قصرالضیافه مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار است. این آرامگاه در یک فضای سرسبز واقع شده و در حال حاضر، دارای یک موزه بزرگ با اشیاء عتیقه است. مقبره نادرشاه در چهارراه شهدا مشهد و در نزدیکی حرم قرار دارد.

در این آرامگاه، اشیا تاریخی مانند شمشیر نادرشاه، ادوات جنگی، لباس رزم و برخی آثار مربوط به دوران افشاریه نگهداری می‌شود. همچنین یک فضای سبز بزرگ مانند سایر باغ‌های زیبای ایرانی برای تفریح و پیاده‌روی مسافران فراهم شده است.

نحوه رزرو هتل قصرالضیافه با ایران هتل آنلاین

برای رزرو هتل قصرالضیافه با ایران هتل آنلاین، ابتدا به صفحه اصلی این سایت رفته و در کادر جستجو، نام هتل را وارد نمایید. در این سایت، صفحه مخصوص هتل قصرالضیافه با اطلاعات کامل از این هتل، وجود دارد.

از جمله مزایای رزرو هتل با ایران هتل آنلاین، می‌توان به امکان پشتیبانی 24 ساعته، برخورداری از مشاوره میلیونی با نظرات کاربران، تخفیفات ویژه و کنسلی رایگان اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی جامه رزرو هتل قصرالضیافه مشهد با کمک وب‌سایت ایران هتل آنلاین بپردازیم. این هتل، با قرار گرفتن در بهترین موقعیت جغرافیایی و برخورداری از خدمات مدرن و روز، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت آرامش‌بخش در مشهد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه