English

اولین میزبانی یزد از مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با حضور ۱۲ بازیکن یزدی

سرپرست تیم ورزشی بانوان استان یزد در مسابقات جام شهدای مهارت ضمن درخواست از مسئولان استان برای ارتقای امکانات ورزشی بانوان کارمند، گفت: ۱۲ بانوی یزدی در این مسابقات به رقابت پرداختند.

اولین میزبانی یزد از مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با حضور ۱۲ بازیکن یزدی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نجمه فیاض فر سرپرست تیم ورزشی بانوان استان یزد در مسابقات جام شهدای مهارت در مصاحبه با روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در خصوص مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، گفت: در این مسابقات از ۸ مهر ماه به مدت 3 روز  5 استان میهمان یزد هستند و در رشته های والیبال، دارت، تنیس و شطرنج به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه 12 نفر از بانوان یزدی در این رویداد ورزشی شرکت کردند، گفت: تاکنون رقبای ورزشی در استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان بیشترین برد را داشتند.

فیاض فر گفت: استان یزد برای اولین بار میزبان این مسابقات بود و سطح رقابت ها را خوب ارزیابی می کنیم و روند بازی تاکنون قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه از مسئولان خواست با توجه به هزینه های بالای باشگاه های ورزشی، امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار بانوان کارمند قرار گیرد تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا دارد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت های چشمگیر تری برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر