English

سازمانی به هماهنگی یک ارکستر

به عنوان صاحبین کسب‌کار بهتر از هرکسی آگاه هستید که ساختن یک سازمان کارآمد با نظم بخشیدن به فرایندها و سازماندهی به کارهای غیرضروری و زمان‌بر، چقدر می‌تواند مفید باشد. اما خب قطعا این را هم در نظر دارید که این کار به راحتی انجام نخواهد شد. همه ما می‌دانیم، شما کارایی نرم افزاری که انتخاب می کنید، تاثیر مستقیمی بر کیفیت عملکرد سازمان شما دارد.

سازمانی به هماهنگی یک ارکستر

به گزارش خبرگزاری موج، یک رهبر ارکستر را تصور کنید. سازهایی که به صورت هماهنگ و هم‌زمان نواخته می‌شوند و آوای دلنشینی که به گوشتان می‌رسد. همه چیز یک نظم و هماهنگی خاصی را دنبال می‌کند تا شما از نتیجه‌ی کار لذت ببرید.

این همان کاری‌ است که سیستم‌های نرم‌افزاری مناسب، با فرایندهای کسب‌وکار شما می‌کنند تا بیشترین بهره‌وری برای سازمان حاصل شود.

اگر تصور می‌کنید کسب‌وکار شما به اندازه کافی خوب عمل نمی‌کند و یا رقبایتان استراتژی هوشمندانه‌تری نسبت به شما دارند، بهتر است به فکر نوآوری و استفاده از فناوری‌های جدید برای شکل دادن به چشم‌انداز کسب‌وکارتان باشید.

به عنوان صاحبین کسب‌کار بهتر از هرکسی آگاه هستید که ساختن یک سازمان کارآمد با نظم بخشیدن به فرایندها و سازماندهی به کارهای غیرضروری و زمان‌بر، چقدر می‌تواند مفید باشد. اما خب قطعا این را هم در نظر دارید که این کار به راحتی انجام نخواهد شد. همه ما می‌دانیم، شما کارایی نرم افزاری که انتخاب می کنید، تاثیر مستقیمی بر کیفیت عملکرد سازمان شما دارد.

 

آی‌کن هم مسیر در توسعه کسب‌وکارها

اکثر کسب‌وکارهایی که رویکرد آینده‌نگرانه در جهت نوآوری و توسعه دارند، نگران پچیدگی نرم‌افزارها در پیاده‌سازی و بهره‌برداری نیز هستند. آی‌کن علاوه بر دانش و تخصصی که به سازمان شما خواهد آورد، معتقد است قوی‌ترین راه‌حل‌ها، راه‌حل‌های ساده هستند.

به همین دلیل آی کن با روشی منحصر به فرد، داده‌های کسب‌وکار و فرایند را در یک پلتفرم به‌هم متصل می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا راهکارهای مناسب را به روشی ساده‌تر و پایدار اجرا کنید و توسعه دهید.

همچنین یکی از پررنگ‌ترین مزیت‌های راهکارهای نرم‌افزاری آی‌کن، حفظ ارزش‌های مشتری است. جشنواره‌ تخفیفات تابستانه آی‌کن نیز برای نشان دادن همدلی با کسب‌وکارها در شرایط اقتصادی کنونی برگزار می شود. پیشنهاد می‌شود با توجه به فرصت‌ محدود جشنواره، صاحبین مشاغل و مدیران کسب‌وکارها نگاه ویژه‌ای به مزیت‌های سیستم‌های حضور و غیاب، ESB و CMMS آی کن داشته باشند. همچنین همراهان همیشگی آی کن نیز از این موقعیت برای مهاجرت به نسل جدید ورژن 10 و عقد قراردادهای پشتیبانی و گارانتی راهکارهای خود، بهره ببرند.

راهکارهای جامع نرم‌افزاری آی‌کن با خودکارسازی فرآیندهای دستی، بهبود دقت داده‌ها، افزایش تعامل و همکاری، ارائه بینش‌های همه‌جانبه و تحلیل‌های ارزشمند و مقیاس‌پذیر بودن، می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا در فضای تجاری پرشتاب امروزی، «پر قدرت» باقی بمانند. سرمایه‌گذاری در بخش فناوری منجر به افزایش بهره‌وری و کارایی، بهبود تصمیم‌گیری و در نهایت افزایش سودآوری می‌شود.

 

طرح‌ها و تخفیف‌های ویژه جشنواره تابستانه آی‌کن

اکنون گروه مهندسی آی‌کن فرصت ویژه‌ای را برای مدیران کسب‌وکارها فراهم کرده تا به دید دقیق‌تر، کنترل بهتر و توانایی در خودکارسازی آسان فرآیندهای سازمان دست یابند و در نتیجه دستاوردهای بیشتری در افزایش بهره‌وری و بهبود کارایی کسب کنند.

آی کن به شما نشان می‌دهد چگونه سیستم‌های نرم‌افزاری می‌توانند به افزایش بهره‌وری کسب‎وکار کمک کنند.

گروه مهندسی آی‌کن، با تجربه‌ای 22 ساله در همراهی کسب‌وکارها در تمام حوزه‌های اداری، مالی، منابع انسانی، لجستیک و... و با ارائه بیش از 40 راهکار نرم‌افزاری، اکنون در جشنواره تابستانی خود علاوه بر تخفیف‌های ویژه برای مشتریان فعلی، مسیر ورود مشتریان جدید برای بهره‌برداری از محصولات ویژه‌ی خود را تسهیل کرده است.

 

به بهانه‌ی آغوش باز آی‌کن برای همراهان جدید:

  • 20% تخفیف خرید نقدی نرم افزار حضور و غیاب آی کن

ردیابی حضور و غیاب کارکنان یکی از وظایف اصلی منابع انسانی است. سیستم شما باید صرف نظر از اندازه و نحوه اجرای آن، با الزامات و قوانین وزارت کار مطابقت داشته باشد. سازمان‌ها برای محاسبه حقوق و دستمزد و اندازه‌گیری بهره‌وری به سوابق دقیق غیبت، اضافه کاری، ساعت کاری و زمان‌بندی شیفت‌ها نیاز دارند.

در جشنواره تابستانی آی‌کن، سیستم حضور و غیاب آی‌کن را به تیم منابع انسانی خود هدیه دهید.

 

  • 20% تخفیف خرید نقدی نرم افزار ICAN ESB

  • راه‌حلی است که امکان مدیریت موثر ارتباط بین سیستم‌ها و برنامه‌ها را حتی در محیط‌های پیچیده فراهم می کند. ESB یک زیرساخت امن، مقیاس‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه را فراهم می‌کند که امکان تبادل بی‌درنگ داده‌ها را در میان بسیاری از سیستم‌ها ممکن می‌سازد.

سازمان‌هایی که چندین برنامه کاربردی دارند اما داده‌های آنها یکپارچه و به‌هم مرتبط نیست؛ و سازمان‌هایی که فعالیت‎هایشان فرایندمحور است و به دنبال یک معماری جدید برای یکپارچه‌سازی سیستم‌های خود هستند، با نرم افزار ICAN ESB، به سادگی می‌توانند به هدف خود برسند.

 

  • 20% تخفیف خرید نقدی نرم افزار نگهداری و تعمیرات(نت) آی کن (ICAN CMMS)

همانطور که می‌دانید، هر چه دارایی‌ها و تجهیزات فیزیکی طولانی‌تر نگهداری شوند و زمان مفید بیشتری را در حال کار باشند، ارزش بیشتری نیز ارائه می‌کنند.

برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های مرتبط با خرابی تجهیزات،بهبود ایمنی در محل کار، مدیریت هزینه‌های انرژی، ایجاد یک سازمان پایدار و... تنها یک راه‌حل پیش‌روی شما خواهد بود؛ آن‌هم نرم‌افزار تعمیر و نگهداری.

سازمانی هست که حاضر باشد تخفیف بی سابقه‌ی نرم افزار نت آی‌کن (ICAN CMMS) را از دست بدهد؟

 

به پاس اعتماد و لبخند رضایت همراهان آی کن:

  • 100% تخفیف تأخیر عقد قرارداد پشتیبانی

این فرصت ویژه‌ای برای آن دسته از مشتریانی است که مزایای عقد قرارداد پشتیبانی را نادیده گرفتند. با سرمایه‌گذاری در پشتیبانی نرم‌افزار، کسب‌وکار شما به تیمی از متخصصان نرم افزار دسترسی خواهد داشت که توانایی حل مشکلات را در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه دارند و در وقت شما و کارکنان صرفه‌جویی می‌کند.

 

  • 10% تخفیف خرید نقدی کارت گارانتی و پشتیبانی

با خرید گارانتی و پشتیبانی، درواقع شما برای سازمان خود احساس امنیت و آرامش‌خاطر را خریداری می‌کنید. به پاس قدردانی از مشتریانی که به اهمیت این موضوع واقف‌اند، چه چیزی بهتر از یک تخفیف عالی است؟

 

  • 25% تخفیف خرید نقدی بسته بروزرسانی به نسل جدید ویرایش 10 انتشار تیرماه ۱۴۰۲

مشتریان وفادار ما به خوبی می‌دانند در اختیار داشتن ICAN Standard BPMS با سه ماژول قدرتمند فرم‌ساز، فرایندساز و گزارش‌ساز؛ ابزارهایی را برای مدیریت توسعه و نگهداری مدل‌های فرآیند کسب‌وکار فراهم می‌کند. بنابراین طراحی و استقرار فرایندهای جدید، همچنین بهبود و حفظ فرایندهای موجود به آسانی میسر خواهد بود.  

 

برخی از امکانات جدید و توسعه‌های انجام شده در نسخه10:

  • اجرای کامل نرم افزار بر روی مرورگرهای مختلف (کاربری و راهبری) Cross browsing 

  • ماژول اعلان(نوتیفیکیشن)
  • جست‌وجوی هوشمند با سرعت و کارایی بیشتر
  • بازنویسی UI موتور تولید فرآیند بر اساس استانداردهای BPMN
  • سامانه ساز
  • چت سازمانی
  • امکان ارائه پیام به صورت pop up به کلیه کاربران
  • افزودن هامش قلم نوری بر روی مرورگرهای مختلف
  • ایجاد امکان ارسال پیام صوتی در سیستم پیام
  • امکان فعال سازی کد کپچا (captcha) در ورود به سامانه
  • ...

لطفا جهت اطلاع از شرایط و تخفیف های جشنواره تابستانی، به وب سایت گروه مهندسی آی کن مراجعه فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه