English

درآمد از روبیکا { صفر تا ۱۰۰ کسب درآمد از روبیکا }

با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که میتوان از دیگر شبکه های اجتماعی همچون روبیکا و آپارات کسب درآمد کرد که ما در این بخش به طور تخصصی به روش کسب درآمد از روبیکا و صفر تا صد مراحل آنرا به شما خواهیم گفت.

درآمد از روبیکا { صفر تا 100 کسب درآمد از روبیکا }

به گزارش خبرگزاری موج، حال که این روزها شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ و اینستا ایکس instax قطع شده و بسیاری از کسب و کارها در معرض خطر نابودی قرار دارند ، بهترین راه حل در این شرایط سخت و مسدود بودن پیدا کردن روش های جایگزین می باشد.اما روش های جایگزین در شرایط فعلی کدام ها هستند که بتوان به راحتی کسب درآمد کرد و فعالیت خود را مجددا شروع کرد! با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که میتوان از دیگر شبکه های اجتماعی همچون روبیکا و آپارات کسب درآمد کرد که ما در این بخش به طور تخصصی به روش کسب درآمد از روبیکا و صفر تا صد مراحل آنرا به شما خواهیم گفت.

 

روبیکا چیست؟

در ابتدا و قبل از آنکه به سراغ روش کسب درآمد از روبیکا برویم بهتر است تا کمی با این اپلیکیشن اندروید آشنا شویم.برنامه ی روبیکا که در 3 نسخه ی اندروید ، آی او اس و روبیکا برای کامپیوتر یا همان نسخه ی وب طراحی شده است ، سعی کرده تا با گردآوری امکانات مختلف شبکه های اجتماعی محبوب در یک برنامه نیازهای کاربران را به صورت یکجا رفع کند.برخی از این امکانات شامل موارد زیر می باشد:

 

1-کسب درآمد از روبیکا : روشی جذاب برای کسب درآمد از این اپلیکیشن

2-پیام رسان : شما میتوانید به راحتی به یکدیگر همچون محیط تلگرام پیام دهید.

3-روبینو : دقیقا مشابه اینستاگرام رفتار کرده و مخصوص اشتراک تصویر و ویدئو می باشد.

4-تماشای آنلاین فیلم و سریال : قابلیت کاملا رایگان برای تماشای فیلم و سریال همچون فیلیمو

5-سایر امکانات همچون : پرداخت قبض، خرید شارژ ، تماشای موسیقی ، آموزش های رایگان و غیره

 

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از روبیکا

حال که متوجه شدیم روبیکا چیست میخواهیم تا به شما عزیزان مراحل صفر تا صد کسب درآمد از روبیکا را آموزش دهیم.

 

1-مرحله ی اول ، ایجاد یک حساب کاربری

در اولین قدم بایستی این برنامه را از پلفترم های مختلف همچون پی سی پلاس که از روبیکا قدیمی تا جدید ترین نسخه را برای شما قرار داده است دانلود کرده و مثل همه ی شبکه های اجتماعی در آن حساب کاربری ایجاد کنید.

 

2-مرحله ی دوم ، انتخاب بهترین روش درآمد زایی

حالا که حساب کاربری خود را ایجاد کردید ، بایستی بهترین روش کسب درآمد از روبیکا را انتخاب کنید که به طور کلی 3 روش وجود دارد که در ادامه گفته ایم.

 

3-مرحله ی سوم ، احراز هویت و تسویه حساب

حالا در آخرین مرحله باید گزینه ی کسب درآمد را کلیک کنید تا وارد محیط زیر شوید.در اولین قدم باید قوانین مربوطه را مطالعه و تایید کنید.حالا باید اطلاعات شخصی خود را جهت احراز هویت از جمله نام ، کد ملی ، شماره شبا و تصویر کارت ملی را وارد نمایید.

 

کسب درآمد

بعد از اینکه اطلاعات شما تایید شد میتوانید درخواست تسویه حساب داده تا برای شما واریز گردد . فقط توجه فرمایید که برای تسویه حساب بایستی حداقل 20 هزار تومان در حساب خود داشته باشید.

نکته ی مهم : چنانچه هر کانال در بخش پیام رسان روبیکا و یا هر صفحه ای در بخش روبینو داشته باشید ، میتوانید برای همان کانال بخش درآمد را مشاهده کنید.مثلا وارد صفحه ی مورد نظر شده گزینه ی تنظیمات را کلیک کرده و سپس گزینه ی کسب در آمد را بزنید و اگر کانالی دارید وارد کانال شده و از سمت چپ بالا 3 نقطه را کلیک کرده و با کلیک بر گزینه ی کسب درآمد میتوانید به راحتی درآمد همان کانال را مشاهده و آنالیز کنید.

 

روش های مختلف کسب درآمد از روبیکا

به طور کلی 3 روش برای کسب درآمد از روبیکا داریم:

1- بازی کردن

2- تولید محتوا

3- تبلیغات

 

1-کسب در آمد از روبیکا از طریق بازی کردن

حالا که حساب کاربری خود را ساختید و احراز هویت شدید زمان آن رسیده است تا بهترین روش برای کسب درآمد از روبیکا را انتخاب کنید.بازی کردن اولین انتخاب است که خب طبیعتا هم حوصله ی بیشتری میخواهد و هم درآمد آن چنانی برای شما نخواهد داشت.به این صورت است که برخی از بازی ها در روبیکا منتشر شده و با بردن در برخی مراحل میتوانید پولی بدست آورید.

 

2-کسب درآمد از روبیکا از طریق تولید محتوا

بهترین و محبوب ترین روش برای کسب درآمد از روبیکا ، تولید محتوای هدفمند می باشد.اگر در هر زمینه ی تخصص دارید و میتوانید اطلاعاتی را به کاربران منتقل کنید ، قطعا تولید محتوای هدفمند میتواند به شما درآمد خوبی را برساند.در واقع هرچه تعداد دنبال کنندگان و بازدید های شما بیشتر باشد درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

 

3-کسب درآمد از روبیکا از طریق تبلیغات

سومین روش برای کسب درآمد از روبیکا ، تبلیغات می باشد. درواقع زمانی که شما کانال و یا صفحه ای ایجاد میکنید و از طریق تولید محتوا درآمدی حاصل می کنید ، در کنار آن میتوانید تبلیغات نیز انجام دهید.به این صورت که از شما درخواست تبلیغ کسب و کار خود را کرده و شما به ازای آن پولی دریافت می نمایید.

 

 

بهترین و محبوب ترین موضوعات برای تولید محتوا در روبیکا

حالا که متوجه شدیم از چه روش هایی میتوان کسب درآمد از روبیکا را استارت زد ، حالا نوبت آن رسیده است تا بهترین و محبوب ترین موضوعات را به شما بگوییم تا در صورت انتخاب هر یک از آنها بتوانید به سرعت بیشتری به درآمد قابل توجهی برسید.

  • سرگرمی

  • فیلم و موسیقی

  • مد و پوشاک

  • غذا و فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه