English

صرافی بینگ ایکس:

انتخابی مطمئن برای ایرانیان

بینگ ایکس یکی از صرافی‌هایی است که در آسیا، از جمله ایران، کاربران بسیار زیادی دارد و یک پلتفرم معاملاتی امن، سریع و مطمئن را برای آن‌ها فراهم می‌کند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی این صرافی بگوییم چرا به انتخابی مطمئن برای ایرانیان تبدیل شده است.

انتخابی مطمئن برای ایرانیان

به گزارش خبرگزاری موج ، با توجه به افزایش تعداد صرافی‌های ارزهای دیجیتال، انتخاب بهترین صرافی می‌تواند گاهی بسیار سخت باشد. گرچه بسیاری از کاربران مبتدی زمان بررسی کیفیت یک صرافی و انتخاب آن به مواردی مانند اینترفیس چارت‌های معاملاتی، قابلیت‌های پلتفرم، جفت ارزهای معاملاتی، امنیت، پشتیبانی از مشتری و مقدار کارمزدها دقت می‌کنند.

 بینگ ایکس یکی از صرافی‌هایی است که در آسیا، از جمله ایران، کاربران بسیار زیادی دارد و یک پلتفرم معاملاتی امن، سریع و مطمئن را برای آن‌ها فراهم می‌کند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی این صرافی بگوییم چرا به انتخابی مطمئن برای ایرانیان تبدیل شده است.

 

بینگ

 

معرفی مختصر صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس را باید یکی از پیشرویان در بازار مشتقات کریپتو بدانیم که در سنگاپور مستقر شده است. این پلتفرم بیش از 1 میلیون کاربر از جاهای مختلف آسیا دارد، از جمله کشورهای تایوان، ژاپن، کره، روسیه، ویتنام و ایران و برای آن‌ها محیط معاملاتی قابل اعتماد، قدرتمند و مقرون به‌صرفه‌ای را فراهم کرده است.

کارکرد اصلی این صرافی فراهم کردن امکان خرید و فروش محصولات دیجیتال برای کاربران در یک پلتفرم واحد است. این صرافی از خدمات متعددی پشتیبانی می‌کند از جمله مبادلات اسپات لحظه‌ای، جفت مشتقات و یک سیستم مالی فیات برای کاربران که بتوانند ارزهای دیجیتال را با اهرم بالا معامله کنند.

آیا بینگ ایکس قانون‌گذاری شده است؟

بینگ ایکس یک پلتفرم مبادلاتی ثبت شده تحت قوانین جمهوری استونی است. این صرافی چندین مجوز تحت نظر سازمان رگولاتوری AUSTRAC و یک مجوز MSB تحت نظر FinCen کسب کرده است.

گرچه باید اشاره کنیم تنها کسب مجوز از سازمان‌های قانون‌گذاری برای تایید مشروعیت یک کسب‌وکار کافی نیست. بنابراین تریدرها زمان استفاده از این صرافی باید خودشان تحقیق لازم را انجام دهند.

قابلیت‌های صرافی بینگ ایکس

یکی از دلایلی که باعث شده است توجه کاربران زیادی به این صرافی جلب شود، امکانات حیاتی و قابلیت‌های مهم آن است. این صرافی خدماتی مانند معاملات مارجین کراس و ایزوله و معاملات قرارداد دائمی را فراهم می‌کند.

گزینه‌های معاملات مشتقات این پلتفرم شامل دارایی‌های دیجیتال و سایر ابزارهای مالی مانند فارکس می‌شود. تمام این ابزارها در اختیار سرمایه‌گذاران و تریدرها قرار دارند. این صرافی همچنین امکانات متعدد دیگری دارد. از جمله:

معامله فوری

تریدرهای بینگ ایکس می‌توانند با فقط چند کلیک ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را مبادله کنند. شما می‌توانید بدون انتقال دارایی‌های خود به صرافی اسپات، یک کوین را به دیگری تبدیل کنید. وجود چنین تک پلتفرمی به تریدرها اجازه می‌دهد بیت کوین، اتریوم، تتر و USDC را با یکدیگر بخرند و بفروشند.

پلتفرم پیشرفته

موضوع دیگری که تمام سرمایه‌گذاران کریپتوکارنسی در نظر می‌گیرند، دسترسی به یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته‌تر است. بینگ ایکس تمام انتظارها را برآورده کرده و روی دستگاه‌های موبایل و همچنین دسکتاپ، یک اینترفیس کاربری مدرن اما با طراحی خوب و سرراست، فراهم می‌کند.

چارت‌ها توسط تریدینگ ویو فراهم شده‌اند و شامل چندین ابزار چارت‌خوانی، اندیکاتور و امکانات دیگر می‌شوند.

حالت دمو برای تمرین ترید

کاربران از این بخش جدید با استفاده از صد هزار توکن VSD می‌توانند ترید کردن را تمرین کنند. بینگ ایکس صادرکننده این کوین‌های مجازی است. کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را با استفاده از VSD روی این صرافی معامله کنند و بنابراین نیازی به واریز واقعی دارایی خود ندارند.

این قابلیت به تریدرهای جدید اجازه می‌دهد با صرافی آشنا شوند و به کمک توکن‌های VSD مواردی مانند محدودیت اهرم در معاملات کریپتوکارنسی را بررسی کنند.

 

بینگ 1

تقلید از تریدرهای موفق

بینگ ایکس یکی از معدود پلتفرم‌های معاملات مشتقات است که یک سیستم کپی تریدینگ خودکار با استفاده از بهترین ربات معامله‌گری خود دارد. تریدرها می‌تواند استراتژی‌های معامله‌گری تریدرهای موفق را دنبال کرده و از آن‌ها تقلید کنند.

اگر فرد کپی‌کننده استراتژی تریدر مورد نظر را به‌اشتراک بگذارد، 8 درصد از سود به‌دست آمده از کپی تریدها به او داده خواهد شد.

بازار سنتی

کاربران در بینگ ایکس بیشتر از هر پلتفرم معاملات مشتقات دیگر می‌توانند به بازارهای سنتی دسترسی داشته باشند. به‌عنوان مثال آن‌ها می‌توانند برای بازارهایی مانند NASDAQ و S&P 500 با استفاده از تتر، به‌عنوان دارایی وثیقه، با اهرم 100 برابر پوزیشن‌های شورت یا لانگ باز کنند.

خدمات بینگ ایکس

در ادامه سرویس‌های این صرافی را معرفی می‌کنیم.

محصولات معامله‌گری

بینگ ایکس چندین محصول معاملات ارزهای دیجیتال را که قراردادهای دائمی هستند، فهرست می‌کند. تریدرهای این صرافی می‌توانند از بین معاملات مارجین کراس و ایزوله انتخاب کنند. مجوعه ارزهای دیجیتال روی بینگ ایکس 7 دارایی برتر بازار را که برای اکثر کاربران کافی هستند، در بر می‌گیرد.

کاربران برای بیت کوین و اتریوم می‌توانند قراردادهای را انتخاب کنند. یعنی آن‌ها می‌توانند از بیت کوین برای معامله قرارداد مبتنی بر بیت کوین و از اتریوم به‌عنوان یک مارجین برای معامله قراردادهای مبتنی بر اتریوم استفاده کنند.

علاوه بر این، بینگ ایکس قراردادهای مبتنی بر USDT را برای اتریوم و همچنین بیت کوین فراهم می‌کند.

محدودیت اهرم

محدودیت استفاده از اهرم با توجه به محصولی است که می‌خواهید آن را معامله کنید. قراردادهای USDT و بیت کوین با اهرم 150 برابر قابل استفاده هستند که معمولا بالاتر از میانگین این صنعت است. اهرم اتریوم تا 100 برابر می‌تواند باشد، در حالی‌که سایر قراردادهای کریپتو در بینگ ایکس محدودیت اهرم 35 یا 50 برابر دارند.

حداکثر محدودیت اهرم برای جفت‌های فارکس 300 برابر است.

اینترفیس

اینترفیس معاملاتی بینگ ایکس کاملا رایج است. هیچ پیشرفت قابل توجهی در آن نسبت به اینترفیس صرافی‌های دیگر دیده نمی‌شود. در مرکز این اینترفیس می‌توانید یک چارت کاملا قابل سفارشی تریدینگ ویو را مشاهده کنید با امکان اضافه کردن نظر، کشیدن سطوح مقاومتی و حمایتی و موارد متعدد دیگر.

اطلاعات مربوط به سفارش‌ها و پوزیشن‌های باز درست زیر چارت قیمت دیده می‌شوند. از طرف دیگر، گزینه مربوط به انتخاب جفت ارزهای معاملاتی در سمت چپ قرار دارد و اینترفیس سفارش در سمت راست.

برای وارد شدن به یک پوزیشن در این پلتفرم به دو طریق می‌توانید عمل کنید، یا از طریق یک تریگر یا لیمیت اردر یا مارکت اردر. تریدرها برای پیوستن به یک پوزیشن باید سطوح حد ضرر و سود را مشخص کنند.

 

بینگ 2

کپی تریدینگ

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، کاربران بینگ ایکس می‌توانند به‌صورت خودکار از معاملات تریدرهای مشهور کپی کنند. در این صرافی تریدرها براساس سبک معاملاتی خود، تعداد تعقیب‌کنندگان و نرخ سود، فهرست شده‌اند.

این پلتفرم برای هر تریدر آمار کلی او را به همراه تریدرهای اخیرش، نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند مشخص کنند که برای هر کپی ترید روزانه محدودیت چقدر باشد و حداکثر چه مقدار از بودجه آن‌ها اختصاص داده شود.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد ضرر بالقوه خود را تا حدی مشخصی محدود کنند. علاوه بر این، کپی ترید قابلیت عالی است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از ارز VST که در بالا نام بردیم، کپی ترید کنند.

توضیحاتی که در بالا دادیم تنها بخشی از قابلیت‌های این صرافی بود. با توجه به این‌که بینگ ایکس در حال حاضر مشکلی با ایرانیان ندارد، برای آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف و امکانات آن و همچنین نحوه ثبت نام در این پلتفرم، می‌توانید از مطلبی استفاده کنید که آکادمی امید فدوی فراهم کرده است.

در این لینک مطالبی مانند نحوه ثبت نام در بینگ ایکس، تمام ویژگی‌های آن و امنیت استفاده از این صرافی به‌طور کامل بررسی شده است. نکته مثبت از این مطالب رایگان بودن آن‌ها است. بنابراین توصیه می‌کنیم همین الان روی لینک زیر کلیک کنید:

https://omidfadavi.me/bingx-exchange/

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه