English

بلیط هواپیما رسپینا ۱۴۰۱: طرح جدید فروش بلیط با تضمین قیمت

مدت زمان طرح جدید فروش بلیط هواپیما رسپینا با تخفیف ویژه و تضمین قیمت مشخص شد.

بلیط هواپیما رسپینا 1401: طرح جدید فروش بلیط با تضمین قیمت

به گزارش خبرگزاری موج ، همان طور که می دانید هر سال با نزدیک تر شدن به روزهای پایانی سال، ‌با افزایش تعرفه بلیط هواپیما رو به رو می شویم. در این بین برخی از اقشار جامعه در انتظار اعلام مصوبه جدید قیمت بلیط ها هستند تا در مورد رفتن یا نرفتن سفر در تعطیلات نوروز تصمیم بگیرند و یا بر اساس بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اند، مقصد خود را برای سفر انتخاب کنند. شرکت مسافربری سامان سیر رسپینا در پی اقدامی طرح جدیدی برای فروش بلیط هواپیما در نظر گرفته است تا مسافران راحت تر بتوانند برای سفر خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند. برای اطلاع دقیق از جزئیات این طرح و نحوه برخورداری از آن تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

هواپیما

 

تخفیف بلیط هواپیما رسپینا ویژه سال 1401

در طرح جدید فروش بلیط هواپیما رسپینا، بلیط پرواز تا 5 درصد ارزان تر از سایر شرکت های خدمات گردشگری به مسافران ارائه می شود. البته این مقدار تخفیف بین 2 الی 5 درصد به دلیل تفاوت در بلیط های هواپیما متغیر است. این تخفیف برای بلیط هواپیما داخلی در تمامی مسیرها و برخی مسیرهای خارجی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در مسیرهای پر تردد که تقاضای مسافران بیشتر است، درصد تخفیف کمتری تعلق می گیرد و در مقابل برای مسیرهای کم تردد که با کاهش تقاضای مسافران همراه است، بلیط های هواپیما با درصد تخفیف بیشتری به فروش می رسند.

تضمین قیمت در بلیط های هواپیما رسپینا جزو خدمات همیشگی آن بوده است، به نحوی که مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما در صورت مشاهده همان بلیط در سایتی دیگر اما با قیمت ارزان تر، می توانند 2 برابر اختلاف قیمت را از رسپینا دریافت نمایند. لازم به ذکر است که تفاوت پروازها در زمان و نوع ایرلاین تاثیر زیادی در قیمت هر بلیط دارد،‌ به همین منظور باید صحت اختلاف قیمت ها بررسی و تایید گردد.

مهلت استفاده از طرح جدید فروش بلیط هواپیما رسپینا

طرح جدید فروش بلیط هواپیما رسپینا از تابستان سال 1401 آغاز شده است و در مناسبت های ویژه همچون شب یلدا با استقبال زیادی همراه شد. در پی این اتفاق شرکت رسپینا خبر تمدید این طرح را تا پایان سال جاری اعلام کرد. از طرفی با ورود به سایت رسپینا و انتخاب مبدا و مقصد می توان تقویم پروازی 2 ماه آینده را مشاهده کرد،‌ بنابراین مسافران می توانند از همین امروز برای سفر در تعطیلات نوروزی بلیط هواپیما را رزرو کنند که در این صورت شامل بهره مندی از طرح می شوند.

فروش ویژه بلیط هواپیما برای نوزاد و کودک

طرح جدید فروش بلیط هواپیما رسپینا تنها شامل بزرگسالان نمی شود و بلیط کودکان و نوزادان را هم پوشش می دهد. ناگفته نماند علاوه تخفیف 2 الی 5 درصدی بلیط هواپیما رسپینا، ایرلاین های مختلف درصد تخفیفی برای کودکان و نوزادان نیز در نظر گرفته اند که طبق ضوابط و قوانین ایرلاین ها متغیر است. این نکته را در نظر داشته باشید که درصد تخفیف ایرلاین ها فقط شامل بلیط های سیستمی می شود و پروازهای چارتر شامل نرخ کودک نمی شوند.

 

 

بلیط هواپیما

 

طرح جدید فروش رسپینا شامل در پروازهای داخلی و خارجی

برای تمام سفرهای داخلی از کوچک ترین شهرها به بزرگ ترین آنها و بالعکس می توان از طرح جدید فروش بلیط هواپیما رسپینا استفاده کرد اما این طرح در سفرهای خارجی تنها شامل مسیرهایی است که تقاضا برای خرید بلیط از سوی مسافران زیاد است و به عبارتی جز مسیرهای پر تردد محسوب می شوند. از جمله مسیرهای پر تردد در پروازهای خارجی می توان به مشهد استانبول، تهران نجف، تهران استانبول و. . . نیز اشاره کرد.

طرح جدید فروش رسپینا شامل در بلیط های سیستمی و چارتر

طرح جدید فروش فوق العاده بلیط هواپیما در رسپینا تنها شامل بلیط های سیستمی است، چرا که قیمت این نوع بلیط ها ثابت بوده و قابلیت اعمال تخفیف بر روی آنها وجود دارد. در بلیط های چارتر به دلیل قوانین و شرایط مختلفی که از سوی هر شرکت چارتر کننده بر روی بلیط های هواپیما اعمال می شود، امکان ارائه تخفیف بر روی آنها وجود ندارد.

طرح جدید فروش رسپینا در بلیط هواپیما و سایر خدمات

وب سایت رسپینا کلیه خدمات گردشگری از جمله اتوبوس، قطار، هتل و تور را ارائه می دهد، اما طرح فروش ویژه را تنها برای بلیط هواپیما اختصاص داده است و در حال حاضر امکان تخفیف و یا اعمال طرح فروش ویژه بر روی سایر خدمات خود را ندارد. به خصوص در سفرهای ریلی با توجه به این که قیمت گذاری قطار از طرف شرکت های ریلی همچون رجا و فدک اعمال می شود و کمتر دچار تغییر و نوسان است، ارائه تخفیف امکان پذیر نیست. با این حال رسپنا همواره در تلاش است ارزان ترین بلیط ها را برای مسافران خود به فروش بگذارد.

 

بلیط هواپیما1

چه افرادی شامل طرح جدید فروش بلیط هواپیما رسپینا می شوند؟

رسپینا طرح جدید فروش ویژه بلیط هواپیما خود را با اعمال تخفیف و تضمین قیمت برای همه اقشار جامعه ارائه کرده است و مختص گروه یا تعداد خاصی از مردم نیست. حتی اتباع غیر ایرانی هم می توانند بعد از انتخاب مبدا و مقصد در صفحه بلیط هواپیما رسپینا در ادامه رزرو شماره پاسپورت خود را به جای کد ملی وارد کرده و از این طرح ویژه بهره مند شوند.

سایر خدمات رسپینا در طرح جدید فروش بلیط هواپیما

در ادامه خدمات رسپینا برای رزرو هر چه راحت تر و سریع تر مسافران، دو سرویس کاربردی را در اختیار آنها قرار داده است که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

سرویس خبرم کن: با استفاده از این سرویس امکان مطلع شدن مسافر از قیمت بلیط ها در کمترین زمان ممکن فراهم شده است. به این صورت که مسافران با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانند میزان کاهش بهای بلیط را از بین نرخ های پیشنهادی انتخاب کنند. به محض کاهش قیمت بلیط انتخاب شده، این کاهش قیمت از طریق پیامک به مسافر اطلاع رسانی می شود.

سرویس چند بخرم: در صورت استفاده از این سرویس مسافران می توانند بعد از انتخاب بلیط مورد نظر و مقدار کاهش قیمت آن در بازه زمانی معین، رزرو خودکار را به رسپینا بسپارند تا بعد از خرید از طریق پیامک اطلاع رسانی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه