English

نزدیک ترین شهرهای ایران به استانبول

اگر تصمیم‌تان را گرفته اید که با ماشین، اتوبوس یا هواپیما به یک کشور خارجی بروید پیشنهاد ما به شما ترکیه است.

نزدیک ترین شهرهای ایران به استانبول

به گزارش خبرگزاری موج ، سفر زمینی به یک کشور خارجی یک اقدام هیجان‌انگیز و گاهی پر از ریسک است. اما اگر تصمیم‌تان را گرفته اید که با ماشین، اتوبوس یا هواپیما به یک کشور خارجی بروید پیشنهاد ما به شما ترکیه است. برای این کار قدم اول پیدا کردن نزدیک ترین شهرهای ایران به استانبول است. اما این تمام ماجرا نیست. واقعیت این است که برخی شهرهای ایران فاصله بسیار کمی با استانبول دارند. پس بلیط ارومیه استانبول را بخرید و در این مقاله با ما همراه باشید.

 

سریع ترین راه زمینی برای رسیدن به ترکیه

اگر قصد دارید با هواپیما به استانبول سفر کنید، نزدیک ترین شهر ایران به استانبول شهر ارومیه است. پس شاید سریع‌ترین راه ممکن این باشد که بلیط ارومیه به استانبول را در لیست خریدهای سفر قرار دهید.

اما اگر تصمیم‌تان را برای زدن به دل جاده گرفته اید، اولین ومهم‌ترین موضوعی که باید درباره نزدیک ترین شهرهای ایران به استانبول بدانید، فاصله مرزی است. واقعیت این است که شما برای رسیدن به استانبول از طریق زمینی باید از مرز های ترکیه و شهر وان عبور کنید. مهم نیست که از چه شهری به سمت ترکیه حرکت می‌کنید، شما در نهایت باید یکی از سه مرز را برای رسیدن به ترکیه انتخاب کنید. پس هرچقدر فاصله شهری که انتخاب کرده‌اید تا مرز مورد نظرتان بیشتر باشد باید مسافت بیشتری طی کنید. به همین دلیل گام بعدی باید ارزیابی فاصله شهرهای مختلف تا مرز باشد.

ترکیه

فاصله زمینی ارومیه تا استانبول چقدر است؟

ترکیه سه مرز زمینی با ایران دارد که شما با توجه به مسیر و نوع سفرتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مهم ترین مرز ایران و ترکیه مرز بازرگان است. مرز بازرگان بهترین مرز ایران برای سفر به استانبول است. این مرز دسترسی جاده‌ای مناسبی دارد و به دلیل حجم زیاد مسافرها مرز امنی محسوب می شود. علاوه بر این مرز بازرگان 24 ساعت شبانه‌روز باز است و شما هر زمانی که به مرز برسید می‌توانید به راحتی وارد خاک ترکیه شوید. البته به دلیل ازدحام جمعیت گاهی ممکن است ساعت‌ها در صف بمانید. پس بهتر است تاریخ و زمان ورودتان به مرز را چک کنید.

امااگر به دنبال مسیر نزدیک‌تری هستید، ما به شما مرز رازی را پیشنهاد می دهیم. با عبور از مرز رازی شما خیلی سریع‌تر به شهر وان می‌رسید. اما متاسفانه این مرز فقط تا ساعت 2 بعد از ظهر باز است و اگر دیر بجنبید ممکن است با در بسته مواجه شوید.

مرز سرو نزدیک ترین مرز ترکیه به ارومیه است. اگر در ارومیه زندگی می‌کنید می‌توانید درست مثل یک سفر بین شهری از ارومیه به ترکیه بروید. جالب است بدانید که در شهر مرزی سرو بازارهای روزانه زیادی برای خرید اجناس ترک وجود دارد. اما با این وجود باز هم انتخاب بسیاری از مسافران خرید بلیط ارومیه به استانبول است. این موضوع ممکن است عجیب باشد اما مرز سرو با وجود نزدیکی و همچنین فعالیت شبانه‌روزی، گذرگاه امنی نیست و سفر از این مرز پیشنهاد نمی‌شود.

ترکیه 1

بهترین راه سفر به استانبول

شما حالا مسیر های رسیدن به ترکیه را به خوبی می‌شناسید و آخرین قدم باقی‌مانده ارزیابی دقیق زمان سفر است. اگر از نظر هزینه برایتان مناسب باشد، سریع‌ترین راه خرید بلیط هواپیما ارومیه به استانبول است. اما اگر به دنبال راه ارزان تری برای سفر به ترکیه باشید که البته سختی‌های زیادی دارد، سفر با قطار و اتوبوس است. هرچند ماجراجویانه‌ترین و شاید پرخاطره‌ترین راه، مسافرت با ماشین شخصی به استانبول است.

اگر هنوز در تصمیم‌تان مردد هستید در ادامه مطلب با مطالعه مسافت دقیق و زمان سفر از تمامی روش‌ها و مرز های ترکیه می توانید به راحتی تصمیم بگیرید.

فاصله تبریز تا مرز رازی:

فاصله شهر تبریز تا مرز رازی نزدیک به 3 ساعت است. اما این پایان راه نیست. مرز رازی 100 کیلومتر تا شهر وان فاصله دارد و نزدیک به 90 دقیقه زمان می‌برد. به طور کلی اگر بخواهید از تبریز و مرز رازی به سمت شهر وان بروید چیزی نزدیک 4:30 در راه هستید.

فاصله تبریز تا مرز بازرگان:

فاصله شهر تبریز تا مرز بازرگان 490 کیلومتر است و شما برای رسیدن به مرز بازرگان از تبریز باید نزدیک به 8 ساعت رانندگی کنید. اما بعد از رسیدن به مرز بازرگان هنوز 200 کیلومتر تا وان فاصله دارید و باید 2:30 ساعت دیگر همچنان در جاده باشید.

فاصله ارومیه تا مرز سرو:

مرز سرو فقط 55 کیلومتر با ارومیه فاصله دارد و شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت از ارومیه به ترکیه برسید. البته فاصله مرز سرو تا وان 250 کیلومتر است و شما پس از عبور از مرز نزدیک به 3:30 دیگر باید در مسیر باشید. اگرچه فاصله مرز سرو تاارومیه بسیار کوتاه است اما مسیر سخت سرو تا وان و همچنین مسیر وان تا استانبول بسیاری از مسافران را ترغیب می‌کند که راحت‌ترین راه یعنی خرید بلیط ارومیه به استانبول را انتخاب کنند.

ترکیه 3

سفر به استانبول با قطار

در حال حاضر خط راه آهن ایران به ترکیه در چند شهر ایران فعال است و شما می‌توانید با توجه به زمان و مبدا بهترین مسیر را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال سریع ترین قطار ایران استانبول هستید، پیشنهاد ما به شما بلیط ارومیه به استانبول و تبریز به استانبول است. فراموش نکنید که قبل از حرکت مسیر ریلی و قطار های وان را چک کنید، چرا که در بسیاری از موارد ممکن است مسیرهای ریلی در زمان موردنظر شما مشغول به کار نباشند.

سفر به استانبول با هواپیما بهترین نوع سفر

سفر هوایی به هر نقطه‌ای از جهان معمولا آسان‌ترین و سریع‌ترین راه است. اما اگر برای رفتن به استانبول می‌خواهید از سریع‌ ترین مسیر هوایی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما بلیط ارومیه به استانبول است.

خرید بلیط ارومیه به استانبول در فلای تودی

اگر در جست‌وجوی یک سایت مطمئن برای خرید بلیط ارزان ارومیه به استانبول هستید، پیشنهاد ما به شما وبسایت فلای تودی است. این سایت گزینه‌های جالبی دارد که به شما کمک می‌کند با خیال راحت بلیط بخرید.

برای مثال کافی است زمان سفرتان را در سایت فلای تودی مشخص کنید. تقویم قیمتی فلای تو دی به شما نشان می‌دهد که در حوالی تاریخ انتخابی شما بلیط استانبول با چه قیمتی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با توجه به قیمت بلیط ‌ها، مناسب‌ترین زمان را برای حرکت انتخاب کنید.

اما این تنها راه برای خرید بلیط ارزان قیمت ارومیه به استانبول نیست. سایت فلای تو دی به شما یک گزینه جالب پیشنهاد می دهد: اطلاع از آخرین قیمت بلیط! اشتباه نکنید شما لازم نیست هر لحظه سایت را چک کنید. با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت‌ ها، آخرین قیمت بلیط در لحظه برای شما پیامک می‌شود. بدون اینکه نیازی باشد ساعت‌ها سایت‌ های بلیط را زیرورو کنید. خ

فلای تودی با پوشش صددرصدی ایرلاین‌های معتبر در سرتاسر جهان، بلیط هواپیما را با قیمت مناسب و شرایط خوب در اختیارتان قرار می‌دهد.علاوه بر این نیازی نیست نگران روند خرید، تغییر قیمت ‌ها یا هر پیچیدگی دیگری باشید. فلای تو دی با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل همراه شماست تا هیچ نگرانی در فرآیند خرید بلیط نداشته باشید.

اگر برای بستن چمدان‌تان هنوز شک دارید، با یک جست‌وجوی کوتاه در سایت فلای تودی خیالتان از بابت بلیط، اقامتگاه و روند ساده خرید اینترنتی راحت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه