English

آیا ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ واقعاً بدون پاسپورت امکان‌پذیر است؟

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ بدون پاسپورت اخباری جدید است که کاملا موثق بوده و از سمت وزارت امور خارجه آمریکا اعلام شده است

آیا ثبت نام لاتاری 2024 واقعاً بدون پاسپورت امکان‌پذیر است؟

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مجموعه برتر مهاجر ، ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ بدون پاسپورت اخباری جدید است که کاملا موثق بوده و از سمت وزارت امور خارجه آمریکا اعلام شده. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد این موضوع خواهید خواند

در واقع هر ساله به دلایل مختلف افراد موفق به دریافت پاسپورت خود قبل از زمان ثبت نام نمی‌شدند و این موضوع خود، سبب مشکل می‌شد.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ کمی محدودتر است! و این مسبب آن است که پاسپورت دیر به دست متقاضیان رسیده و از این دوره جا بمانند.

لاتاری

بدون نیاز به اخذ پاسپورت نام نویسی کنید

سایت Georgetown  ، گزارشی معتبر مبنی بر ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ بدون پاسپورت اعلام کرده است.

به منظور این تصمیم گیری ۳۰ ماه بررسی انجام شد و سپس انتشار این خبر در اردیبهشت ۱۴۰۱ صورت گرفت.

سوالی که برای همه ممکن است پیش بیاید این است که وزارت امور خارجه آمریکا به چه دلیل حذف پاسپورت را ملزوم دانست؟

ماجرا بدین گونه است؛ افرادی که به دلیل عدم دریافت به موقع پاسپورت خود، موفق به ثبت نام نشدند شکایتی علیه پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا صورت دادند.

محتوای این شکایت بیانگر روند طولانی دریافت پاسپورت برای کشورهای جهان سومی و هزینه‌های بالایی که برای آن صورت می‌گرفت بودند؛ به همین دلیل قوانین ثبت نام را ناعادلانه می‌دانستند.

و موضوع دیگری که از طرف متقاضیان در متن شکایت نامه مطرح شد؛ برنده نشدن صد در صدی آنها در لاتاری بود.

بررسی این شکایت ۲ سال به طول انجامید و نتیجه آن ثبت نام بدون پاسپورت اعلام شد.

در واقع این خبر هنوز کاملاً قطعی نیست و چالش‌هایی را به همراه دارد تا زمانی که خبر جدید دیگری در خصوص این موضوع منتشر شود.

می‌توانید از آخرین اخبار ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴، در سایت برتر مهاجر مطلع شوید.

نام نویسی جا ماندگان سال‌های گذشته در ۲۰۲۴

متقاضیانی که به دلیل عدم دریافت به موقع پاسپورت در سال‌های گذشته موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ را به کمک مجموعه برتر مهاجر انجام دهند.

مجموعه برتر مهاجر با طراحی سامانه ثبت نام لاتاری کاملاً فارسی، سهولت ثبت نام را برایتان رقم زده است.

ثبت نام در این مجموعه به صورت تخصصی انجام و فرایند برندگان لاتاری را نیز بررسی خواهند کرد.

هنگامی که اطلاعات شما در سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر ثبت می‌شود، کارشناسان مجموعه اطلاعات شما را بررسی و در سایت اصلی ثبت نام می‌کنند.

 

به منظور جلوگیری از متضرر شدن در آینده حتماً باید ثبت نامی دقیق و اصولی داشته باشید در غیر این صورت اگر برنده لاتاری شوید و اصول ثبت نام را رعایت نکرده باشید در سفارت آمریکا رد خواهید شد.

مراجعه به کارشناسان با تجربه در این حوزه به شما کمک خواهد کرد تا مانع رد شدن شما در سفارت آمریکا باشند. تمامی هزینه‌ها و زمان صرف شده‌ی شما سوخت نشود.

کلام آخر و پرسش‌های متداول

برای ثبت نام لاتاری حتماً به افرادی با تجربه مراجعه کنید، و ثبت نامی اصولی را تجربه کنید تا با خیالی راحت در انتظار نتایج بنشینید.

 بازه‌ی زمانی ثبت نام لاتاری در چه تاریخی است؟

معمولاً در یک بازه زمانی خاصی از سال می‌باشد. به منظور ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۴ اکتبر ۲۰۲۲ تا ۶ نوامبر ۲۰۲۲ یعنی همان ۱۲ مهر تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ می‌توانید اقدام نمایید.

نام نویسی را به چه صورت انجام دهیم؟

فقط به سامانه برتر مهاجر به آدرس bartarmohajer.com/dv-lottery-register مراجعه کنید. پس از مطالعه‌ی دقیق توضیحات مطرح شده در ابتدای فرم، به تکمیل فرم بپردازید.

آیا می‌توان ثبت نام را همین الان انجام داد؟

بله. شما در سامانه لاتاری برتر مهاجر می‌توانید پیش ثبت نام را انجام دهید.

با انجام پیش ثبت نام اگر در مشغله روزانه خودتان زمان مناسبی برای ثبت نام پیدا نکردید یا حتی زمان ثبت نام را از یاد بردید باعث می‌شود تا ثبت نام دوره را هرگز از دست ندهید.

آیا ثبت نام برای من هزینه ای هم دارد؟ یا بصورت رایگان است؟

در سایت وزارت امور خارجه آمریکا برای شما رایگان است؛ ولی برای جلوگیری از بروز مشکل در سفارت آمریکا در آینده، حتماً باید یک ثبت نام اصولی داشته باشید.

کارشناسان ما این ثبت نام اصولی را برای شما انجام خواهند داد و پس از برنده شدن هم شما را برای دریافت ویزای آمریکا پشتیبانی خواهند کرد.

فقط کافی است تا متقاضیان عزیز اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر ثبت نمایند؛ تا مناسب‌ترین قیمت برای ثبت نام لاتاری را به شما اعلام نماییم و با خیالی آسوده روند ثبت نامتان را به ما بسپارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه