English

جشنواره های تابستانه کیش

کیش یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین مناطق گردشگری در کشور است که هر ساله و هر روزه حجم وسیعی از مسافران را پذیرش می‌کند. از طرفی سفر به کیش یکی از پرهزینه‌ترین سفرها محسوب می‌شود. زیرا اقامت هتل در کیش و تفریحات متنوع آن بسیار گران هستند. اما فصل تابستان به علت شرایط آب و هوایی ویژه این جزیره، تمامی این هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

جشنواره های تابستانه کیش

به گزارش خبرگزاری موج، کیش یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین مناطق گردشگری در کشور است که هر ساله و هر روزه حجم وسیعی از مسافران را پذیرش می‌کند. از طرفی سفر به کیش یکی از پرهزینه‌ترین سفرها محسوب می‌شود. زیرا اقامت هتل در کیش و تفریحات متنوع آن بسیار گران هستند. اما فصل تابستان به علت شرایط آب و هوایی ویژه این جزیره، تمامی این هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

در واقع جشنواره تابستانی کیش فرصتی طلایی برای کسانی است که توان مالی کافی برای سفر به این جزیره زیبا را ندارند. تخفیفات نجومی این جشنواره‌ها باعث شده تا بتوان با کمترین هزینه‌ها به کیش سفر کرد و از تفریحات و سرگرمی‌های بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید. اما جشنواره تابستانه چیست؟ چه برنامه‌هایی در این جشنواره برگزار می‌شود؟ قیمت تور کیش در فصل تابستان چقدر است؟ برای اطلاع از پاسخ این قبیل سوالات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی کلی درباره این جشنواره و برنامه‌های متنوع آن، همچنین تورهای کیش برای شما عزیزان ارائه ‌دهیم.

جشنواره تابستانه کیش

کیش یکی از جزایر کوچک و در عین حال محبوب‌ترین منطقه گردشگری در کشور است که در هر فصل از سال مسافران بسیاری را پذیراست. اما فصل تابستان به علت گرمای بسیار زیادی و شرجی بودن هوا، تعداد مسافران کمتر از دیگر فصل‌های سال است. از این رو برای جذب مسافران و گردشگران در این فصل جشنواره‌ها و تخفیفات بی‌نظیری را حتی گاهاً تا 80 درصد ارائه می‌دهند.

این جشنواره‌ها در کل از نیمه دوم تیر ماه تا 31 شهریور ادامه دارند. اما امسال (1401) به دلیل ماه‌های محرم و صفر در تابستان، جشنواره‌های تابستانه کیش زودتر از موعد شروع می‌شوند. بر اساس بیانات سرپرست گردشگری منطقه آزاد کیش، آقای جواد جمالی این جشنواره‌ها از 27 مرداد شروع و تا 7 مرداد ماه ادامه دارند.

images_1663154015

برنامه‌های جشنواره کیش

در جشنواره کیش برنامه‌های متنوع بسیاری برای گردشگران در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به کنسرت خوانندگان معروف، فستیوال‌ها، جنگ‌های شادی، کارناوال‌ها و ... اشاره کرد. علاوه بر این‌ها جوایز نفیسی نیز در مراسمات مختلف به شرکت کنندگان اهدا می‌شود. این جوایز شامل هدایای نقدی و غیرنقدی مانند: آپارتمان، خودرو، بلیط کلاس پروازی بیزینس کیش-تهران و ... است. معمولا جوایز بعد از اعلام اختتامیه جشنواره تابستانه به برندگان اهدا می‌شود.

قرعه‌کشی‌ها نیز به این صورت هستند که شما در ازای هر خرید 20 هزار تومانی در مکان‌های مختلف یک امتیاز دریافت می‌کنید. بنابراین هرچه خرید بیشتری انجام دهید، امتیاز و شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی بیشتر خواهد بود. خریدها می‌تواند از مراکز خرید، مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها، هتل‌ها و ... باشد. علاوه بر قرعه‌کشی جوایز بزرگ، در هر مراسم به صورت روزانه نیز جوایزی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

بخشی از جشنواره تابستانه کیش مربوط به تخفیفات فوق‌العاده آن است. این تخفیفات به برندگان مراسمات مختلف در کنار جوایز آن‌ها داده می‌شود که مربوط به اقامت در هتل‌های 5-2 ستاره، تفریحات آبی، کنسرت‌ها، جنگ‌ها و کارناوال‌های شادی و ... است.

تور گردشگری کیش

در سفر به کیش و خرید بلیط کیش یکی از مواردی که هزینه بسیار زیادی را در بر دارد، اقامت در هتل‌ها است. همین موضوع نیز علت کنسل شدن سفر به کیش توسط افراد بسیاری است. اما در جشنواره تابستانه کیش، نرخ تمامی هتل‌ها به شدت کاهش می‌یابد و حتی برخی از آن‌ها آفرهای ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر می‌گیرند.

بنابراین جشنواره تابستانه یک فرصت استثنایی برای سفر به کیش و لذت بردن از تفریحات و سرگرمی‌های متنوع این جزیره است. در این فصل هزینه‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید با حداقل هزینه‌ها در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید و از جشنواره‌ها و جوایز نفیس آن‌ها لذت ببرید.

images_1663154018

ثبت‌نام در تور گردشگری

برای شرکت در این جشنواره‌ها نیز می‌توانید از طریق سایت‌های مربوطه ثبت‌نام کنید. اما باید در بازه زمانی مشخص شده برای جشنواره در کیش حضور داشته باشید. برای سفر به کیش و شرکت در جشنواره تابستانه می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید. شرکت علی‌بابا تورهای متنوع بسیاری را در وب سایت خود ارائه می‌دهد که بهترین، کمترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را نسبت به سایر سایت‌ها دارد. این شرکت به دلیل قراردادی که با اکثر شرکت‌های گردشگری در سطح کشور دارد، کمترین قیمت تورهای کیش را ارائه می‌دهد.

از طرفی علی‌بابا یکی از سایت‌های معتبر و بسیار معروف در کشور است که می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید بلیط و تورهای متنوع آن اقدام کنید. همان‌طور که می‌دانید فضای مجازی و اینترنت، بستری بسیار مناسب برای انواع کلاهبرداری‌ها است. از این رو خرید از یک سایت معتبر اولین و مهم‌ترین قدم است. سایت علی‌بابا نیز از بهترین‌ها و معتبرترین‌های کشور است که با خیالی آسوده می‌توانید بلیط تور کیش را با کمترین قیمت خریداری کنید.

قیمت تور کیش از سایت

قیمت تور کیش به عوامل بسیاری مانند: نوع هتل، تعداد نفرات و امکاناتی که مدنظر دارید، بستگی دارد. شما عزیزان با مراجعه به سایت می‌توانید تورهای هتل‌های مختلف را مشاهده و بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید. برای این کار کافیست وارد سایت شده و از بخش تور کیش فیلدهای نام مبدا، نام مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد نفرات را تکمیل کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

در همین قسمت اگر می‌خواهید اتاق اضافی داشته باشید، می‌توانید از بخش تعداد نفرات آن را تعیین کنید. در نهایت لیستی از هتل‌های مختلف و بر اساس آنچه که در مرحله قبل تکمیل کرده‌اید، برای شما عزیزان به نمایش گذاشته می‌شود. می‌توانید برای مشاهده تورهای هر هتل نیز بر روی گزینه «مشاهده تورهای این هتل» در کنار هر گزینه کلیک کنید.

images_1663154020

جمع بندی

جشنواره تابستانه کیش یکی از بهترین فرصت‌ها برای لذت بردن از تفریحات مختلف و متنوع این جزیره زیباست. اگر دوست دارید به کیش سفر کنید اما بودجه کافی ندارید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. در این جشنواره شما علاوه بر بهره بردن از تخفیفات فوق‌العاده مراکز و مکان‌های مختلف، می‌توانید برنده جوایز نفیس و ارزنده‌ای نیز شوید. با آنکه در تابستان اقامت در هتل‌ها با آفرهای ویژه‌ای همراه است اما با خرید تور کیش از سایت علی‌بابا نیز هزینه خود را برای اقامت کمتر نیز خواهید کرد. از آنجا که امسال شرایط نسبت به سال‌های دیگر به علت ایام سوگواری محرم متفاوت است، مدت زمان این جشنواره کوتاه‌تر است. پس تا زمان باقیست از این فرصت نهایت بهره را ببرید. برای شما عزیزان سفری به یاد ماندنی را آرزومندیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه