English

پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری در ایران بوتان

یکی از نیازهای اولیه ی زندگی در فصول سرد سال، دسترسی به آب گرم برای شستشو، حمام کردن و در نتیجه آبگرمکن های دیواری می باشد. آبگرمکن های دیواری مختلفی در برندهای متفاوت تولید می شود. ما در این بخش قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری در ایران بوتان آشنا کنیم؛ تا در صورتی که قصد خرید آبگرمکن دیواری را دارید، بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین انواع آن را از سایت ایران بوتان خریداری کنید.

پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری در ایران بوتان

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از نیازهای اولیه ی زندگی در فصول سرد سال، دسترسی به آب گرم برای شستشو، حمام کردن و در نتیجه آبگرمکن های دیواری می باشد. آبگرمکن های دیواری مختلفی در برندهای متفاوت تولید می شود. ما در این بخش قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری در ایران بوتان آشنا کنیم؛ تا در صورتی که قصد خرید آبگرمکن دیواری را دارید، بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین انواع آن را از سایت ایران بوتان خریداری کنید.

آبگرمکن ها از نظر انواع به دسته بندی های مختلفی همچون آبگرمکن دیواری یا ایستاده، گازی یا برقی، مخزن دار با بدون مخزن و ... تقسیم می شوند. آبگرمکن های دیواری برای افرادی که در آپارتمان ها زندگی می کنند و یا فضای کوچکی دارند، مناسب تر است. این نوع دستگاه ها مخزنی برای نگهداری آب ندارند؛ اما سبب افزایش راندمان و کاهش بهره روی انرژی می شوند.

آبگرمکن های برقی و گازی نیز نوع دیگری از دسته بندی انواع این کالا می باشند. مدل های برقی این وسیله از برق برای گرم کردن آب استفاده می کنند و مصرف برق بالایی دارند. همچنین آبگرمکن های گازی به کپسول های گاز یا گاز شهری وصل شده و به این روش به افزایش دمای آب در لوله ها کمک می کنند. به طور معمول آبگرمکن های برقی قیمت پایین تری نسبت به انواع گازی این محصول دارند.

رقابت در بازار فروش آبگرمکن های دیواری بسیار داغ است و تولید کنندگان برندهای مختلف به دنبال ارائه ی با کیفیت ترین محصولات به مشتریان خود هستند. به همین دلیل اطلاع از بهترین و پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری در ایران بوتان می تواند به شما در انتخاب و خرید آبگرمکن دیواری، پکیج بوتان،رادیاتور بوتان،حوله خشک کن بوتان و ... کمک کند.

فاکتورهای زیادی می تواند در زمان انتخاب آبگرمکن دیواری مورد توجه قرار بگیرد که از جمله آن می توان به راندمان آبگرمکن، سیستم دودکش، ظرفیت و متراژ ساختمان اشاره کرد. بدون شک راندمان یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید این محصول باید به آن دقت نمود. به طور معمول راندمان آبگرمکن های دیواری را می توان از روی ضریب انرژی (EF) محصول که بر روی آن درج شده است، مشخص کرد. هر چه میزان EF بیشتر باشد، راندمان محصول نیز بیشتر است. ضریب انرژی آبگرمکن های گازی بین 0.5 تا 0.6 و این میزان برای آبگرمکن های گازی برقی بین 0.7 تا 0.95 می باشد.

توجه به میزان مصرف انرژی محصول می تواند در خرید بهترین و با کیفیت ترین آبگرمکن موجود در بازار بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین توجه به جنس بدنه آبگرمکن بسیار مهم است. استیل ضد زنگ، بهترین جنس برای بدنه ی آبگرمکن ها می باشد که می تواند به استفاده ی بیشتر و طولانی تر از پکیج کمک کند.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل های B3115 و B5418rs، آبگرمکن ویتو مدل Blue s، آبگرمکن برقی سی وی اس مدل DN 5271 و ... از پرفروش ترین مدل های آبگرمکن دیواری می باشند. از مهم ترین ویژگی های این پکیج ها می توان به الگوی مصرف انرژی بهینه، کارکرد با کمترین فشار آب، تنظیم خودکار، جنس بدنه مقاوم، داشتن استانداردهای لازم جهانی و گواهینامه های معتبر اشاره کرد.

اگر در پی خرید هر نوع از آبگرمکن هستید، داشتن گارانتی معتبر یکی از اصول اولیه و مهم یک محصول خوب است. همچنین ارائه ی خدمات پس از فروش مناسب، تنوع بالا و قیمت پایین می تواند از دیگر فاکتورهای خرید آبگرمکن باشد. شما می توانید با مراجعه به www.iranbutane.com به خرید اینترنتی پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری، پکیج بوتان 24000،آبگرمکن دیواری بوتان b3215i و پکیج بوتان پرلا پرو 32000 در ایران بوتان با قیمت مناسب، کیفیت عالی و گارانتی معتبر بپردازید و پکیج موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه