English

معاون توسعه‌ مدیریت پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد؛

رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت خیرین در مدرسه سازی

معاون توسعه‌ مدیریت پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دولت سیزدهم شاهد رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت خیرین مدرسه‌ساز بوده ایم‌.

رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت خیرین در مدرسه سازی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، صفرعلی یازرلو معاون توسعه‌ مدیریت پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در بیست و ششمین جشنواره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: مردم استان ایلام به عنوان خادمین سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس با تقدیم سه هزار شهید به نظام و انقلاب اسلامی دین خود را به این نظام ادا کرده اند. 

وی افزود: با وجود آنکه دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار خودمورد طعنه وبی مهری قرار گرفت، اما در طول سه سال تلاش و خدمت بی وقفه تحولی بزرگ در پیشرفت کشور ایجاد نمود. 

معاون توسعه‌ مدیریت پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: در دولت سیزدهم مشارکت خیرین رشد ۳٠٠ درصدی داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه،در دولت سیزدهم بیش‌ از ۱۱ هزار میلیارد تومان به امر مقدس مدرسه‌سازی کمک شده‌است،ادامه داد: تکریم خیرین مدرسه‌ساز یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های آموزشی است. 

وی گفت: همچنین بیش از ۷هزار پروژه آموزشی کشور در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده که ۳۵ درصد رشد داشته است.

 وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم با کمک خیرین برای اولین‌بار یک هزار میلیارد تومان جهت تجهیزات هنرستان های سراسر کشور اعتبار هزینه شده است.

وی گفت:در دولت سیزدهم بیش‌ از ۲۰۰ پروژه بزرگ مقیاس آغاز شده است که امیدواریم باکمک خیرین بهره برداری از این میزان پرژوه تسریع یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه