English

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام خبر داد؛

استحکام ۸۵ درصدی مدارس استان ایلام

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام گفت: ۸۵ درصد مدارس استان از استحکام لازم برخوردارند و کار استحکام بخشی و نوسازی ۱۵ درصد باقیمانده نیز انجام خواهد شد.

استحکام ۸۵ درصدی مدارس استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، جلال حمره مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله ریئسی و هئیت همراه اظهار داشت: خستگی ناپذیری و مردمی بودن از ویژگی‌های شهید ابراهبم رییسی است و امید است شیوه کاری و ادبیات مدیریتیش ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه سرلوحه کارهای شهید رییسی رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و برقراری عدالت بود خاطرنشان کرد: نوسازی و تجهیز مدارس نیز به منظور برقراری عدالت آموزشی و پرورش انسان های فرهیخته و موثر اقدامات مهمی در سطح استان انجام داده است.

حمره خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از برکت وجود خیرین استفاده کرده فعالیت‌های بسیاری در سطح استان انجام داده به طوری که خیرین در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰ میلیارد، در سال ۱۴۰۱ حدود ۷۰ میلیارد تومان در ساخت واحدهای آموزشی مشارکت داشته که این رقم در سال گذشته به ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام به عملکرد نوسازی استان در دولت سیزدهم پرداخت و گفت: تعمیرات اساسی ۳۰۰ مدرسه با ۱هزارو ۵۰۰ کلاس درس، بهره‌برداری از ۸۹ پروژه آموزشی و فرهنگی با ۲۸۶ کلاس درس، حذف ۱۵ مدرسه کانکسی و ساخت مدرسه یک کلاسه در مناطق عشایر، استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۵۶۰ فضای آموزشی با ۲هزار و ۶۰۰ کلاس درس، ساخت و تعمیر آبخوری و سرویس بهداشتی ۶۵ مدرسه با ۲۷۶ کلاس درس، اجرای ۲۳۳ هزار متر مربع عایق رطوبتی پشت بام مدارس، اجرای۳۸ هزار متر مربع آسفالت مدارس ، خرید وسایل و تجهیزات آموزشی و... از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های آموزشی نگاه کیفی حکم فرماست خاطرنشان کرد: ساخت مدارس با نگاه حفظ محیط زیست، کاهش مصرف انرژی با استفاده از امکانات و ... از جمله ویژگی‌های پروژه‌های آموزشی در دست اجراست.

این مسئول با اشاره به ساخت مدرسه سبز در شهرسان‌های ایوان و ایلام اضافه کرد: همچنین اقامات مطلوبی در حوزه فضاهای ورزشی انجام گرفته و ساخت ۶ فضای ورزشی در دست اجراست.‌

حمره در پایان با بیان اینکه پروژه‌های فعالی در تمامی مناطق استان به منظور برقراری عدالت آموزشی در حال انجام است افزود: ۸۵ درصد مدارس استان از استحکام لازم برخوردارند و کار استحکام بخشی و نوسازی ۱۵ درصد باقیمانده نیز انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه