English

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام:

خیرین مدرسه‌ساز بازوان توانمند آموزش‌ و پرورش هستند

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: خیرین مدرسه‌ساز به‌ عنوان بازوان توانمند آموزش‌وپرورش هستند و همواره شاهد فعالیت‌های اثربخش آنان بوده‌ایم.

خیرین مدرسه‌ساز بازوان توانمند آموزش‌ و پرورش هستند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، جلال حمره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: خستگی ناپذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور بود و دوران مسئولیت خود را با تلاش برای خدمت به مردم سپری کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز به‌ عنوان بازوان توانمند آموزش‌وپرورش هستند و همواره شاهد فعالیت‌های اثربخش آنان بوده‌ایم.
حمره با تاکید بر اینکه، ترویج و توسعه فرهنگ ارزشمند مدرسه‌سازی و تکریم و نکوداشت خیرین مدرسه ساز و قدرشناسی از ایثار و ازخودگذشتگی این بزرگواران از وظایف مهم نظام آموزشی استان است، ادامه داد: در همین راستا بیست و ششمین رویداد همایش جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز در جهت تکریم این عزیزان در حال برگزاری است.
 وی افزود: خیرین در استان ایلام در سال ۱۴٠٠ مبلغ ۳۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۷۰ میلیارد تومان و در سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان در مقدس مدرسه‌سازی سرمایه گذاری نموده اند.
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ادامه داد: حاصل سرمایه‌گذاری خیرین با اعتبارت دولتی طی سه سال اخیر بهره‌برداری از ۸۹ پروژه آموزشی ورزشی و فرهنگی با ۲۸۶ کلاس درس و ۴۲ هزار و ۲۸۰ مترمربع زیربنا به ارزش ۶۶۹ میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به اینکه از محل مسئولیت‌های اجتماعی نهادها و شرکت‌ها با اعتبارات مصوب شده در سفر دور دوم ریاست جمهور که به تصویب رسید تحول بسیار خوبی در زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش ایجاد خواهد شد.
 وی به پروژه های آماده بهره برداری این دستگاه خدمات رسان اشاره کرد و گفت: در مهرماه سال جاری ۲۳ فضای آموزشی ۱۱۳ کلاس درس با زیر بنای ۱۵هزار و ۶۹۰ متر مربع،۷ هفت فضای ورزشی شامل دو باب استخر، دو باب سالن ورزشی و۳ باب زمین چمن مصنوعی با زیربنای ۵ هزار و ۳۸۹مترمربع از جمله طرح های آموزشی آماده بهره برداری در استان ایلام است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه