English

مدیرکل امور عشایر استان ایلام:

۲۳ نوروزگاه عشایری ایلام آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

مدیر کل امور عشایر استان ایلام از برپایی ۲۳ نوروزگاه عشایری در مناطق مختلف استان ایلام خبر داد.

۲۳ نوروزگاه عشایری ایلام آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، خانزادی مدیر کل امور عشایر استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: در ایام نوروز ۲۳ نوروزگاه عشایر در تمامی شهرستان‌های استان از جمله ورودی و خروجی شهرها، مناطق پربازدید و... برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این نوروزگاه‌ها برنامه‌هایی از جمله برپایی نمایشگاه عکس عشایر، اجرای موسیقی‌های شاد و... نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام ارائه خدمات گوناگون از جمله پخت نان، شیرینی، غذاهای محلی و... را از برنامه های این نوروزگاه‌ها برای استقبال از بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان برای استفاده هر چه بیشتر میهمانان نوروزی عنوان کرد.

خانزادی ادامه داد: همچنین در این نوروزگاه‌ها علاوه بر ارائه محصولات عشایر، اسکان مسافران نوروزی نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسئول به برنامه‌های در نظر گرفته شده در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برگزاری پنجشنبه‌های رمضانی در قالب برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی در مناطق عشایری در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به نقش تاثیرگذار عشایر در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: بدون شک این قشر در حوزه فرهنگ نیز نقش بارزی ایفا می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه