English

از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۹۵۹ هزار و ۱۷۱ تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام

با آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ و در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا یکم فروردین، بیش از ۹۵۹ هزار و ۱۷۱ تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است.

 ثبت بیش از ۹۵۹ هزار و ۱۷۱ تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سیدزاهدین چشمه‌خاور، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا یکم فروردین ۱۴۰۳، توسط دستگاه‌های ترددشمار این اداره کل، بیش از ۹۵۹ هزار و ۱۷۱ تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است.

چشمه‌خاور افزود: با توجه به قرارگیری ماه مبارک رمضان در ایام نوروز ۱۴۰۳  این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: طی این مدت،  ۱۱۹ هزار وسیله نقلیه به استان وارد و بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده که ۹ درصد کاهش در ورود به استان و یک درصد افزایش در خروج از استان نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

چشمه‌خاور با اشاره به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان ایلام و اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، ادامه داد: همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۹۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در پایان به وجود ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارت تصویری و ۶۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه‌های استان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه