English

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تامین کننده امنیت جامعه است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: حضور و نقش آفرینی پرشور مردم در پای صندوق های رای تامین کننده امنیت جامعه است.

حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تامین کننده امنیت جامعه است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی که با حضور ائمه جمعه استان، استاندار ، مدیران و... برگزار شد با بیان اینکه انسجام بخشی و هدفمند کردن سیل خروشان طرفداران نظام اسلامی وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود افزود: این شورا به خوبی توانسته آن را مدیریت نماید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اضافه کرد: نقش مردم در پای صندوق آرا امروزه نیاز جامعه است و اگر مردم به گونه ای که در۲۲ بهمن جامعه نقش آفرین بودند در روز انتخابات نقش آفرینی کنند حداقل دستاورد این مهم تامین امنیت جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم با رقابت مطلوب تضمین کننده امنیت است افزود: در صورتیکه دشمن احساس کند بین مردم و نظام فاصله افتاده مسلما امنیت را بر هم خواهد زد. 

وی خاطرنشان کرد: عرصه بی بدیلی در صدا و سیما برا کاندیداها فراهم شده است و کاندیداهای نمایندگی نباید سیاه‌نمایی کنند و مدیریت کشور را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین اضافه کرد: کاندیداها در مناظرات و سخنرانی ها سوار بر موج احساسات درونی خود نشوند و دستاوردهای نطام را تشریح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه