English

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی، مظهر اختیار و اقتدار مردم و حاکمیت عقل و منطق در جامعه است.

موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار  نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام روز سه شنبه در آیین سالگرد شهادت شهید علی جرایه در مسجد جامع آبدانان یاد شهد را طراوت بخش فضای جامعه دانست و اظهار کرد: شرکت در انتخابات مختلف ادای دین به شهیدان و پافشاری بر راه و مسیر نورانی این طائران طاهر آسمان عشق و ایثار و فداکاری است.

وی با تجلیل از شجاعت و شهامت شهید علی جرایه و ۲۲۰ گل پرپر شده شهرستان آبدانان در دفاع از دین خدا افزود: اقدام بی بدیل این نوجوان فداکار در سن ۱۲ سالگی و بذل جان شیرینش در پاسداری از عقیده و ایران بزرگ افتخاری ماندگار در تاریخ سراسر نور روشنی استان ایلام است.

امام جمعه ایلام به تشریح نقش مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه عالم پرداخت و تصریح کرد: نقش نافذ و اثرگذار سیدحسن نصرالله در هدایت افکار عمومی جهان و ابتکار عمل حزب الله و حماس در مبارزه جدی با اسرائیل غاصب هیمنه شیطانی آمریکا و انگلیس را خنثی و برتری مقاومت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

امام جمعه ایلام برکات و تجلیات وجود مقام معظم رهبری در عزتیخشی به جهان اسلام را ستود و اضافه کرد: استکبار ستیزی عملی و حمایت حماسه ساز انصار الله یمن در صیانت از حقوق مردم مظلوم غزه نمونه بارزی از هدایت‌های داهیانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در پهنه جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه