English

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام خبر داد؛

وجود ۲ هزارو ۷۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان ایلام

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام گفت: ۲هزارو ۷۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان ایلام وجود دارد.

وجود ۲ هزارو ۷۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: ۲هزارو ۷۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۵ هزار و ۱۷۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شبکه برق داخلی ۱۶۹ روستا بهسازی شده افزود: تولید نیروگاه های خورشیدی بر روی پشت بام منازل نیز که عموما ۵ کیلوواتی هستند در مناطق محروم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در حوزه برق، در دهه مبارک فجر ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شده است که از مهمترین آنها میتوان به چراغ‌های ال ای دی و نیروگاه‌های خورشیدی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تصریح کرد: یکی از خدمات دولت سیزدهم ارائه پنل‌های خورشیدی به عشایر بوده و ۸۵۰ خانواده عشایر در استان از این خدمات بهره مند می شوند.

وی همچنین به خدمات این شرکت در اربعین اشاره کرد و گفت: تامین برق ۲۵۰ موکب و ۲۳۰ چشمه سرویس ،توسعه و اصلاح شبکه جهت افزایش پایداری، توسعه و اصلاح شبکه روشنایی و ... از اقدامات انجام شده در اربعبن است.

ناصری با بیان اینکه سال گذسته ۱۸۳ میلیارد تومان در حوزه اربعین هزینه شده افزود: کسب رتبه در جشنواره شهید رجایی، تقدیر بابت گذر از پیک بار تابستان، کسب روابط عمومی برتر استان از موفقیت های این شرکت در سال جاری است.

وی در ادامه به چالش ها و مشکلات این شرکت اشاره کرد و گفت: تکلیفی بودن نرخ خدمات و انرژی ووعدم تناسب نرخ تکلیفی و هزینه تمام شده‌، خدمات رسانی اربعین و اعدم وجود ردیف اعتبار ویژه، درآمد پایین شرکت و کمبود نقدینگی، عدم توسعه شبکه بالا دست و... از جمله چالش های این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه