English

در سومین روز از دهه فجر:

ساختمان اداری و انبار امور برق چوار افتتاح شد

در سومین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح عملیات عمرانی بازسازی و تجهیز ساختمان اداری و انبار امور‌ برق چوار با حضور نجفی معاون توسعه استانداری ایلام، فرماندار و امام جمعه شهرستان چوار برگزار شد.

ساختمان اداری و انبار امور برق چوار افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ولی اله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این آیین گفت: ساختمان اداری و انبار امور برق چوار در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت احداث و تجهیز شده است.

 ناصری در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه برق رسانی شهرستان چوار در دهه فجر خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح ها مبلغ ۲۲٠ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه و مورد نیاز است.

 وی عنوان کرد: از این تعداد ۵ پروژه برق رسانی با اعتبار ۱۵۷ هزار و ۹٠٠ میلیون ریال افتتاح و دو پروژه نیز با اعتبار ۴٠ هزار میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از جمله طرح های قابل افتتاح را توسعه و اصلاح شبکه برق روستاهای بهارستان، گلزار حداد، گله جار، گلزار هرکبود، مورت و عبدالرحمان، توسعه و اصلاح شبکه برق شهری، تکمیل پروژه تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خودنگهدار، تامین برق عشایر از طریق سامانه های قابل حمل خورشیدی، اتصال نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوات طرح حمایتی به شبکه عنوان کرد. 

وی اضافه کرد: همچنین پروژه تامین برق روستای تنگ حمام با اعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال و احداث ۱۷نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی با اعتبار ۲۵ هزار میلیون ریال از جمله پروژه های کلنگ زنی شده در ایام دهه فجر در شهرستان چوار می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه