English

مدیر ستاد دیه استان ایلام خبر داد؛

آزادی ۱۳۸ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری

مدیر ستاد دیه استان ایلام از آزادی ۱۳۸ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری خبر داد.

آزادی ۱۳۸ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، مراد بابایی مدیر ستاد دیه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام با اشاره به آزادی ۱۳۸ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال تا کنون اظهار داشت: بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان بدهی این زندانیان بوده که از طریق ستاد دیه پرداخت شده است.

وی با اشاره به مبلغ ۲۵ میلیارد تومانی گذشت شاکیان خاطرنشان کرد: بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از طریق کمک های بلاعوض ستاد دیه استان و بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق کمک های بلاعوض ستاد دیه کشور جهت آزادسازی زندانیان هزینه شده است.

بابایی در ادامه با اشاره به قبولی دادخواست اعسار حدود ۱۶۲ میلیارد تومان زندانیان بیان داشت: بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از طریق تسهیلات بانکی جهت آزادسازی زندانین غیر عمد هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه درحال حاضر حدود ۸۰ زندانی غیر عمد در زندانهای سطح استان چشم به راه کمک خیرین جهت باز شدن قفل زندان و آزاد شدن هستند افزود: خانواده هایی در این اوضاع متورم و سخت اقتصادی درآستانه فروپاشی هستند و کمک های خیرخواهانه میتواند از این فروپاشی جلوگیری کرده و زمینه آزادی زندانیان غیر عمد را فراهم نماید.

وی با بیان اینکه ستاد دیه در زمینه آزاد زندانیان جرائم غیر عمد که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند، فعالیت دارد گفت: مردم، خیرین و.. می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاد دیه استان ایلام واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

این مسئول در پایان به آزادی 25 زندانی مالی در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت:‌ 35 میلیارد تومان بدهی این افراد بوده که با پیگیری بعمل آمده حدود ۳۴ میلیارد از طریق اعسار و گذشت تامین و یک میلیارد تومان نیز با مساعدت خیرین پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه