English

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان:

جشن گلریزان آزادی زندانیان بدهکار مالی در ایلام برگزار شد

جشن گلریزان آزادی زندانیان بدهکار با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و ورزشکاران ملی (گروه نجوا) در زورخانه پوریای ولی شهر ایلام برگزار شد.

جشن گلریزان آزادی زندانیان بدهکار مالی در ایلام برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، مراد بابایی مدیر ستاد دیه استان ایلام در جشن گلریزان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در زورخانه پوریای ولی شهر ایلام برگزار شد اظهار داشت: جشن گلریزان که در این زورخانه برگزار گردیده پیوند آیین جوانمردی و دست گیری از هم نوع و حس انسان دوستی را عمیق تر نموده و امیدواریم با همکاری مسئولین استان شاهد انجام بیش از پیش این گونه مراسمات بعنوان مسئولیت اجتماعی باشیم بطوریکه به یک فرهنگی عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران ملی و قهرمانان المپیک هم استانی در این مراسم خاطر نشان کرد: امید است بتوان با حضور این عزیزان تعدادی از زندانیان جرائم مالی استان را از حبس آزاد کرد.

این مسئول با اشاره به آزادی ۱۰۱ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: بدهکاران زندانی آزادشده شامل ۳۸نفر مهریه، ۸ نفر نفقه، ۵۵ نفر سفته، چک و... می باشد.

وی با بیان اینکه ستاد دیه در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند، فعالیت دارد گفت: مردم، خیرین و.. می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب۰۲۰۷۴۲۴۹۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاذ دیه استان ایلام واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه