English

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام:

۱۳۰ مجوز کسب و کار در حوزه دامی ایلام صادر شد

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه حرکت این سازمان در مسیر بهبود فضای کسب و کار شتاب گرفته است، گفت: طی یک ماه اخیر ۱۳۰ مجوز کسب و کار به صورت آسان و شفاف صادر شده است.

۱۳۰ مجوز کسب و کار در حوزه دامی ایلام صادر شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: بر طبق ماده ۷ قانون “اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی” و اصلاحات بعدی آن، هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار موظف است شرایط، مراحل و هزینه های صدور مجوزهای کسب و کار را شفاف و آسان نموده تا هر شهروند بتواند در سایت درگاه ملی مجوزهای کشور به راحتی از ضوابط و فرآیند دریافت مجوز کسب وکار خود مطلع گردد و مجوز مورد نظرش را دریافت کنند.

وی افزود: بر این اساس از ابتدای تیرماه سال جاری و همزمان با الزام دولت جهت صدور اولیه مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزها، اداره کل دامپزشکی استان ایلام اقدام به تکمیل فرآیند و صدور ۱۳۰ مجوز جدید در درگاه مذکور نموده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اضافه کرد: درگاه ملی مجوزها برای همه کسب و کارها، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوز را اعلام کرده و به طور کاملا غیرحضوری درخواست مجوز را ثبت و اطلاعات اولیه را از متقاضی می گیرد و او را هدایت می کند تا از درگاه صادرکننده مجوز، فایل مجوز خود را بدون مراجعه و ارائه مستندات دستی، طی زمان اعلامی دریافت کند.

احمدی تصریح کرد: کارشناسان صدور مجوز این اداره کل در صورت تکمیل مدارک متقاضی در درگاه ملی مجوزها در اسرع وقت و در بازه زمانی کمتر از بازه زمانی تعیین شده درگاه ، اقدام به بررسی و در نهایت صدور مجوز کسب کار حوزه های تحت نظارت دامپزشکی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه