English

انعقاد قرارداد ۱۳ میلیارد ریالی دامپزشکی استان ایلام با بخش خصوصی

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به شتاب طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی به بخش خصوصی، گفت: در سال جاری در قالب ماده88، بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده است.

انعقاد قرارداد ۱۳ میلیارد ریالی دامپزشکی استان ایلام با بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: برون سپاری خدمات دامپزشکی استان ایلام به بخش خصوصی در قالب ماده 88 یکی از طرح های مهم در استان ایلام طی 2 سال گذشته بوده که در سال جاری شتاب بیشتری گرفته است.

وی گفت: این طرح در اجرای تکالیف قانونی دستگاه های اجرایی استان ایلام است که دامپزشکی یکی از دستگاه های پیشرو در طرح برون سپاری خدمات در استان است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: در سال جاری 43 قرارداد واکسیناسیون دام و 9 مورد قرارداد واکسیناسیون طیور انجام شده است، در مجموع در قالب طرح برون سپاری خدمات 52 مورد قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده است.

احمدی افزود: مجموع قرارداد ریالی منعقد شده در طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی شامل واکسیناسیون دام و طیور، 13 میلیارد و 500 میلیون ریال با بخش خصوصی طی سال جاری بوده است.

وی گفت: این طرح با اختصاص اعتبارات لازم با جدیت بیشتر در استان ایلام ادامه دارد، هدف دامپزشکی اشتغال فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه