English

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:

۲ روستای هلیلان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال ۲ روستای شهرستان هلیلان به اینترنت پرسرعت خبر داد.

۲ روستای هلیلان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی کریمی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری اپراتور همراه اول دو سایت تلفن همراه با تکنولوژی ۴G در روستاهای چال خشک و گلدره این شهرستان ایجاد و بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی این روستاها به اینترنت پرسرعت دست یافتند.

وی افزود: از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجموع برای این طرحها ۶۸ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان با اشاره به خاص بودن شرایط شهرستان هلیلان از لحاظ ارتباطی، ادامه داد: برای رفع مشکل تامین پهنای باند سایتهای تلفن همراه ، اداره کل ارتباطات استان اجرای ۵۰ کیلومتر فیبرنوری در این شهرستان را به شرکت مخابرات استان جهت اجرا واگذار کرده است و همچنین برای تامین لینک انتقال ۵ روستای هلیلان تا زمان اجرای کامل فیبر، از طریق استان لرستان تامین پهنای باند صورت گرفته است.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف اجرای عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همسان سازی و ارائه سرویس و خدمات حوزه فناوری اطلاعات به صورت یکسان در تمام نقاط استان انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه