English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:

جابه‌جایی مسافر در استان ایلام ۳۱ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: میزان جابه‌جایی مسافر در ۹ ماهه سال جاری در این استان ۳۱ درصد افزایش داشته است.

جابه‌جایی مسافر در استان ایلام ۳۱ درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: دربازه زمانی ۹ ماهه سال‌جاری بیش از دو میلیون و ۱۰۲ هزار و ۲۳۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان، افزود: این تعداد مسافر در قالب ۱۵۲ هزار و ۸۹۱ سفر جابه‌جا شده‌اند که شاهد افزایش ۱۰ درصدی تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این بازه زمانی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام به دایر شدن سرویس ایلام- اهواز و بالعکس در استان اشاره کرد و عنوان کرد: در حال حاضر در هفته یک سرویس پنجشنبه از ایلام به اهواز و جمعه در مسیر برگشت از مسیر اهواز به ایلام و با قیمت مصوب این شرکت ارائه خدمات دارد.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: از آنجایی که تداوم این سرویس منوط به صرفه اقتصادی است، لذا استقبال همشهریان باعث دائمی شدن خط و افزایش سرویس هفتگی خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه ۱۴۰۷ ناوگان مسافری در استان فعالیت دارند، گفت: ۱۶۵۲ راننده در این ناوگانها فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه