English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خبر داد؛

برگزاری رزمایش طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ در ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: با هدف تسهیل عبور و مرور و ایمنی ترافیک در جاده های ایلام با همکاری نیروهای خدمات رسان و با حضور مسئولان استانی در محل نیروی انتظامی استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

برگزاری رزمایش طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ در ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه این استان به دلیل وجود بزرگترین پایانه ی مسافری کشور در مرز مهران،یک استان ویژه درسطح کشور است،افزود: محورهای مواصلاتی استان به دلیل وجود این ظرفیت ها تحت تاثیر بارهای سنگین و نیمه سنگین قرار دارند.

وی به افزایش ۲۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی و کاهش ۱۰ درصدی تصادف نسبت به سال گذشته اشاره داشت و گفت:این مهم نشان از تلاش راهداری و پلیس راه و سایر نیروهای خدمات رسان در محورهای ارتباطی سطح استان است.

چشمه خاور با بیان اینکه راهداری آمادگی کامل برای زمستان امسال دارد گفت:بارش نزولات آسمانی سبب رونق اقتصادی و کشاورزی استان می شود و امیدواریم امسال بارندگی خوبی در سطح استان شاهد باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در ادامه از آمادگی۳۲گروه راهداری با انواع ماشین آلات برای اجرای این طرح خبر داد و گفت:این گروه ها به صورت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به مردم در سطح جاده ها و محورهای ارتباطی استان هستند.

وی به ذخیره سازی ۱۱ هزار تن نمک و ماسه در ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌های استان جهت اجرای این طرح خبر داد و افزود: همچنین ۲۷۲ نیروی راهداری و پشتیبان با ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین و سبک نیز مشارکت دارند.

چشمه خاور با بیان اینکه راهداری در طول سال در کنارمردم در سطح جاده ها قرار دارد گفت: در این سه ماهه زمستانی جهت خدمات رسانی بهتر به صورت ویژه تلاش می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه