English

۳۱ مناقصه و پیمان سپاری برای گازرسانی به مناطق مختلف ایلام انجام شد

رییس امور پیمان های شرکت گاز استان ایلام گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۳۱ مناقصه بزرگ و متوسط عمرانی و جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی ایلام، تعمیرات و نگهداری،گازرسانی به حفرات خالی، اجرای سیستم حفاظت کاتدی، مقاوم سازی و ایمن سازی خطوط تغذیه،ایستگاههای تقلیل فشار، خدمات بهره برداری و پشتیبانی و غیره انجام شده است.

 ۳۱ مناقصه و پیمان سپاری برای گازرسانی به مناطق مختلف ایلام انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، داریوش منصوری رییس امور پیمان های شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: این مناقصات برای تأمین ومقاوم سازی و ایمن سازی خطوط گاز شهری و روستایی و خدمات بهره‌برداری و پشتیبانی و همچنین خرید کالاهای پروژه‌ای در شهرها و روستاهای استان و مناطقی همچون هلیلان ، ایوان، سرابله، سیروان، شهرستان های جنوب استان و روستاهای تابعه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ارزش کل مصوبات صادره برای برگزاری مناقصات ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۰۲ میلیاردو ۷۲۴ میلیون و ۲۲۵ هزارو ۲۷۶ ریال می‌باشد،اظهار داشت: فرآیند این مناقصات در شهرستان‌های استان برای گازرسانی به روستاها و همچنین پروژه مختلف در اقصی نقاط استان انجام شده است.

رییس امور پیمان های شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۳۱ پروژه عمرانی و جاری در این شرکت در طول نیمه نخست امسال پیمان سپاری شده است، تأکید کرد: از این مبلغ ۱۲۰۶ میلیاردو ۳۶۴ میلیون و ۹ هزارو ۸۰۲ ریال مربوط به پیمان سپاری مناقصات عمرانی و مبلغ ۵۹۶ میلیاردو ۳۶۰ میلیون و ۲۱۵ هزارو ۴۷۳ ریال مربوط به پروژه های جاری بوده است.

منصوری تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) در حوزه معاملات جز و متوسط به روش اعلان عمومی اقدام نموده است.

رییس امور پیمان های شرکت گاز استان ایلام گفت: این شرکت برای شفاف‌سازی در مناقصات و فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از طریق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشور ؛ درج آگهی در روزنامه ‌های سراسری، بخشنامه‌های سازمان مدیریت و داخلی وزارت نفت جهت تعیین دامنه مناسب‌ترین قیمت استفاده می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه