English

اشتراک پذیری رایگان ۴۰۷ خانواده تحت پوشش نهادهای حمایتی در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اشتراک پذیری رایگان ۴۰۷ مورد خانواده تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی و غیره در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

اشتراک پذیری رایگان ۴۰۷ خانواده تحت پوشش نهادهای حمایتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: از این تعداد ۷۶ مورد مددجویان بهزیستی، ۲۱۰ مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و ۱۲۱ مورد خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان ایلام انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری برای اشتراک پذیری رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ ۸۸۶ میلیون و ۹۱۵ هزارو ۲۹۰ ریال معاف و از اشتراک پذیری رایگان برخوردار شده‌اند.

کشاورز به اشتراک پذیری رایگان مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: در طول ۶ ماهه نخست امسال مبلغ ۶۰۴ میلیون و ۶۶۶ هزارو ۹۲۰ ریال بخشودگی اشتراک پذیری رایگان برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان منظور شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ ۲۸۲ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۷۰ ریال مشمول معافیت از پرداخت اشتراک پذیری رایگان اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از بخشودگی مبلغ ۱۰ میلیارد و۱۷۹ میلیون ۳۰ هزارو ۷۱۹ ریال گازبها برای خانواده های تحت حمایت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی در نیمه نخست امسال در ایلام خبر داد.

کشاورز افزود: از این تعداد مبلغ ۹ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و۱۴ هزارو ۴۷۴ ریال بابت بخشودگی گاز بها خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان و مبلغ ۶۴۵ میلیون و ۱۶ هزارو ۲۴۵ ریال مربوط به سایرین بوده است.

وی اظهار داشت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

کشاورز با اشاره به این‌که اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه‌ی متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، تصریح کرد: مددجویان نهادهای حمایتی‌ای که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ی آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه