English

ایلام استان جرم خیزی نسیت

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ایلام استان جرم خیزی نسیت گفت: نقش ریش سفیدان در کاهش جرم پررنگ و تاثیر گذار است.

ایلام استان جرم خیزی نسیت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با مدیرکل اداره زندان های استان ایلام در این باره گفت: خوشبختانه امنیت خوبی در ایلام حاکم است و از لحاظ ارتکاب جرم، ایلام یکی از سالم ترین استان ها در کشور است.

وی با اشاره به وجود جو قومی و قبیله ای در استان اضافه کرد: ریش سفیدان و معتمدان جایگاه اجتماعی بالایی دارند و این مقبولیت باعث می شود که برخی از اختلافات منجر به سازش شوند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر نقش پلیس و سازمان زندان ها در برقراری امنیت و آرامش در جامعه، گفت: زندان ها مکانی برای اصلاح مجرمان جامعه هستند و طبیعتا نقشی ارزنده در سالم سازی جامعه ایفا می کنند.

سردار سلمانی در ادامه با اشاره به لزوم راه اندازی زندان در شهرستان دهلران گفت: نیاز است که شهرستان دهلران به دلیل دوری از مرکز استان و رفت و آمد خانواده های زندانیان به استان، رایزنی های لازم جهت اختصاص زندان در آن شهرستان صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از اعلام آمادگی پلیس استان جهت همکاری با سازمان زندان ها خبر داد و تصریح کرد: ماموریت های این دو سازمان همسو با یکدیگر و در راستای ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان و سالم سازی جامعه از حیث جرم و مجرم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه