English

تامین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تامین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین است،گفت:بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

تامین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در این باره گفت: با تمهیدات پلیس پیشگیری استان، تعداد ۹ ایستگاه پلیس و بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی کار ارائه خدمات انتظامی را به زائران اربعین در تمامی مسیر ها و شهرستان های محل تردد زائران حسینی را بر عهده دارند.

این مسئول انتظامی با اشاره به تقسیم بندی شهر مهران به ۳ بلوک و بکارگیری بیش از ۵۰ گشت انتظامی در سطح شهر مهران ،اضافه کرد:کارکنان بکارگیری شده در ماموریت اربعین آموزش های لازم را در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به زائران را دیده اند و امیدواریم که بتوانیم خادمان خوبی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان تصریح کرد:ایجاد آرامش و آسایش برای زائران از اهداف اصلی برنامه های پلیس در اربعین است و گشت های انتظامی بصورت شبانه روزی در تمامی جاده‌ها و مسیرهای تردد زائران حسینی اسقرار دارند.

سرهنگ علیمحمدی با تاکید بر اینکه ایستگاه های پلیس مستقر در شهرها و مسیرهای زائران حسینی ضمن ارائه خدمات انتظامی کار کنترل لایه به لایه جمعیت در هنگام ازدحام زائران در مرز مهران را برعهده دارند،گفت: از همه زائران عزیز می خواهیم تا در زمان اوج شلوغی مرز ضمن رفع خستگی در استراحت گاههای پیش بینی شده در شهرستان های عقبه نهایت همکاری را با مجموعه انتظامی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه