English

آمار بروز حوادث در شهر ایلام نگران کننده است

مدیرعامل آتش‌نشانی ایلام با بیان اینکه طی ۶ ماهه اول سال جاری حدود ۱هزار و ۲۰۰ حادثه در شهر ایلام رخ داده گفت: متاسفانه آمار بروز حوادث در شهر ایلام نگران کننده است.

آمار بروز حوادث در شهر ایلام نگران کننده است

نصرت الله لطفی مدیرعامل آتش‌نشانی ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: سازمان آتش نشانی ایلام هم اکنون با ۷۴ نفر نیرو عملیاتی و ۳ ایستگاه فعال در حال خدمات رسانی است.

وی اضافه کرد: با توجه به تمایل مردم به آپارتمان نشینی و عدم رعایت مسائل ایمنی متاسفانه آمار حوادث در شهر ایلام نگران کننده است.

لطفی خاطرنشان کرد: طی ۶ ماهه اول سال جاری حدود ۱هزار و ۲۰۰ حادثه در شهر ایلام رخ داده که این آمار بیش از شرایط استاندارد است.

وی در ادامه افزود: در تلاشیم با ارائه آموزش‌های عمومی به مردم، ادارات، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و... از بروز حوادث جلوگیری نماییم.

لطفی همچنین بیان کرد: در حوزه پیشگیری از حوادث نیز اقداماتی مورد نظر است که از جمله آنها بازدید از اماکن پرخطر شهری و صدور دستورالعمل‌های ایمنی در این مناطق است.

مدیرعامل آتش نشانی ایلام با اشاره به انجام گودبرداری‌ برای ساختمان‌ها خاطرنشان کرد: اکثر این گودبرداری‌ها ناایمن است و بازدیدهای لازم در این خصوص از سوی آتش‌نشانی انجام و اخطارهایی به مالکین داده می‌شود.

لطفی در ادامه به وضعیت تجهیزات آتش نشانی شهر ایلام اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک نردبان هیدرولیک که از بروزترین تجهیزات آتش نشانی است و تا ۳۲ ارتفاع را پوشش می دهد خریداری شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی تجهیزات آتش نشانی فرسوده هستند و باید تجهیزات جدید خریداری شود که تحقق این مهم نیازمند تخصیص اعتبار است.

لطفی در پایان به لزوم افزایش تعداد ایستگاه ها، بروز کردن تجهیزات و اختصاص لاین ویژه در خیابان ها برای خودروهای امدادی اشاره کرد و گفت: آتش نشانی ایلام طی سال جاری ۴۳۲ نفر را در حوادث مختلف نجات داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه