English

اقامت زائران در مراکز اقامتی ایلام به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اقامت بیش از ۷۰ هزار زائر اربعین حسینی (ع) در مراکز اقامتی استان خبر داد.

اقامت زائران در مراکز اقامتی ایلام به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید

به‌ گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرزاد شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار  کرد: از اول محرم تا جمعه ۱۷ شهریور مصادف با ۲۲ صفر، تعداد زائر ۷۱ هزار و ۷۱۲ نفر در مراکز اقامتی استان شامل هتل، مهمان‌پذیر، خانه مسافر، کمپینگ گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی روزانه اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: امسال با تمهیدات اندیشیده‌شده میزان نفر شب اقامت در استان ایلام نسبت به سال گذشته افزایش‌ یافته و ظرفیت استان در این بخش به بیش از ۴۵۰۰ نفر شب اقامت رسیده است.

شریفی تصریح کرد: در مجموع ۱۵۲ مرکز اقامتی در استان در ایام اربعین حسینی (ع) به زائران و گردشگران ورودی به استان خدمات ارائه می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه استان ایلام از دیرباز به‌عنوان دروازه عتبات عالیات، میزبان زائران امام حسین(ع) بوده اکنون نیز مراکز اقامتی همچون گذشته تمام امکانات و تجهیزات خود را برای پذیرایی از زائران فراهم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه