English

پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان ایلام توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از زمان راه‌اندازی صندوق قرض‌‌الحسنه امداد ولایت این نهاد، تاکنون بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط این صندوق به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

 پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان ایلام توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

به گزارش خبرگراری موج ایلام، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرض‌الحسنه‌ای این صندوق بیان کرد: این تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی، تامین مسکن، خدمات حمایتی، درمانی و کارگشایی به بیش از ۳۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیازمند در استان پرداخت شده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین این تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی بوده که به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به بیش از ۲۶ هزار نفر پرداخت شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌افزایی و تعامل با بانک‌های قرض‌الحسنه دیگر در استان از برنامه‌های این نهاد است، گفت: در این مدت از طریق هم‌افزایی با بانک‌های رسالت و قرض‌الحسنه مهر، حدود ۹۶ میلیارد تومان قرض‌الحسنه در زمینه‌های درمان، معیشت، فرهنگی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازمندی‌های خانواده‌ها به ۹ هزار و ۲۰۰ نفر پرداخت شده است.

طاهری به خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۵ ماهه نخست امسال نیز بیش از ۱۷ میلیارد تومان در زمینه‌های اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی و کارگشایی به بیش از  هزار و 100 نفر نیازمند در استان پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه