English

یک هزار و ۶۰۰ زن شیرده و باردار نیازمند ایلامی سبد غذایی ماهیانه دریافت می کنند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اهدای سبدهای غذایی و معیشتی به تعداد یک هزار و 600 نفر از زنان باردار و شیرده که نیازمند کمک غذایی هستند خبر داد.

یک هزار و 600 زن شیرده و باردار نیازمند ایلامی سبد غذایی ماهیانه دریافت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: بر اساس برنامه حمایتی این نهاد برای زنان باردار و شیرده این تعداد زن که از دهک های یک تا پنج جامعه بوده در حال شناسایی هستند پس از تشکیل پرونده برای آنان ماهیانه سبدهای غذایی به ارزش 350 هزار تومان توسط کمیته امداد در نظر گرفته شده و به آنان اهداء می شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء سلامت مادران باردار و شیردهی که در ابتدای ماه چهارم بارداری تا ماه ششم شیردهی هستند این تعداد زن نیازمند کمک غذایی از طرف مراکز بهداشتی و مراکز جامع سلامت شهرستانهای ایلام، چوار، ایوان، مهران ، زرین آباد، دره شهر، بدره، دهلران، آبدانان ، سیروان، چرداول به دفاتر کمیته امداد معرفی شده و یا در حال معرفی هستند .

طاهری تصریح کرد: سال گذشته در چهارچوب برنامه حمایتی کمیته امداد در این زمینه تعداد یک هزار مادر باردار و شیرده مشمول این طرح بوده و از سبدهای معیشتی ماهیانه کمیته امداد برخوردار شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه